香港租樓故事:月租5萬的港女吸水大苯象 (2)

香港租樓故事:月租5萬的港女吸水大苯象 (1)



現實總係事與願違,呢位女子當你滿足左佢一樣野,自然就會有更多的需求,就好像經濟學101咁講,wants are unlimted,而結婚後就會有更多的想法,亦會造成落差。經過唔到一年的時間,甜蜜的關愛已經不復在,對於每時每刻都係計較同control freak的關係,M底的阿明亦開始明白到自己只係一隻cash cow,特別係由疫情之後香港無晒大陸條水,做保險的阿芬收入大減,到最後直情唔做野係屋企做少奶奶,經濟的壓力驅使阿芬更加大咬,而阿明背負住50000的租金同埋阿芬的苛索,日以繼夜不停工作都只係無底深淵咁漏錢,阿明都去到崩潰的邊緣。


就在這夜,臨到阿芬生日之際,阿芬再提出要helmes包包。經濟壓力壓死左的阿明,已經再無耐性去求和。「你覺得搵8萬租5萬的人,去養埋你的時間,仲有錢剩去買十九幾萬的包包咩?魚柳包菠蘿包就得,helmes喎,你都有兩個啦仲買?」阿明開始宣洩自己的怒氣。


「我生日啊!我嫁比你第一年的生日啊!」阿芬覺得自己不受重視,眼前呢個男人並沒有像之前一樣咁愛自己了。「唔係生日同結婚問題,係無L錢咁fing的問題啊!」阿明已經難掩自己心中的怒火,呢個老婆從無替佢著想。「你成日剩係要呢樣要果樣,有無諗過將來架,你知唔知我幾辛苦,你咁樣好難頂啊!」阿明連珠炮發。對於一向唯命事從的阿明咁講,阿芬第一次見識到阿明不受控制了,亦因為感到被侮辱「離婚!我要離婚啊!」阿芬都不能示弱,唔係阿明你惡就得,你識惡我識癲啊!


相信每個人身邊,總有一些情侶係一年分手或離婚一百幾十次,之但係對於阿明黎講,佢聽到阿芬咁講竟然有一種鬆一口氣的感覺。「你話架!」就係呢個時候阿明頭也不回痴左線咁直衝大門離開,留係間屋入面的阿芬就好傷心咁係度喊,亦開始打比佢的閨密。「我係全世界最慘架」阿芬一路喊一路講,「佢唔愛我啦佢以前唔會咁對我架」係電話中的朋友Ivy一直安慰佢。


閨密Ivy的存在,其實亦係故事的另一個關鍵線,咁Ivy係一個咩人呢?Ivy係一個i bank的中層TB,一直都對阿芬有好感,所以阿芬一出事就打比佢,因為佢道Ivy一定企係佢果邊。「係囉,買個袋之嘛,有咩問題喎」Ivy幫阿芬圍爐取暖。「如果你想要的,唔駛等生日,聽日我就去買黎送比你啦」Ivy二話不說就想係阿芬面前攞分。


事隔幾日,阿明繼續係公司賣命工作,但避免磨擦佢去左酒店短住,睇下咩環境。另一邊廂的阿芬,就好似已經係傷心欲絕中得到重生,走出了谷底。「不如星期六黎我度打牌囉」阿芬係Whatsapp同佢的閨密們提議。眾人見阿芬呢牌咁的情況,都伸出援手去以麻雀支持阿芬。


星期六下午,閨密全部都到晒阿芬的5萬元豪宅,大家都話嘩你呢度好Chill好正啊阿芬,令阿芬都心裡甜甜咁享受閨密的好話,而當中Ivy更加係全力搶分,因為一直等待阿芬Available,而家終於有機會了,亦全力施展佢幽默風趣的本色。


「喂我個包包呢?」阿芬一路打牌一路問Ivy。

「啦,呢個世界上呢,就無野係錢解決唔到的」Ivy係度吹個套路。

「咁即係點啊?」阿芬繼續問。

「即係呢,我而家只係需要時間去解決錢的問題就可以搞掂的了」Ivy鳩下鳩下咁答。

「啦,我知你要紅中架啦,比你食住先啦」Ivy好識做咁打隻紅中去當交利息先。

「YEAH!!! 大三元!!!」阿芬開心到中撚左六合彩頭獎咁大嗌。


就係呢個咁開心歡樂的時間,突然大門打開,原來阿明就係趁星期六的時候番來執野走人。本來上樓之前都係夾雜住複雜的心情,諗緊打開門見到阿芬一個人喊晒咁坐係度的樣子會點,而萬萬諗都諗唔到的係,自己累得像狗的人生,番到黎見到早幾日嗌離婚喊晒J的老婆,此時此刻竟然係開心大嗌咁打緊麻雀,尤如無事發生咁仲好似有少少贈興的感覺,而此時個氣氛突然好似Elsa出場咁完全凍結,眾人耳目交投,全場突然靜晒。由於阿明諗都無諗過個法面落差咁大,自己都有點可惜的感覺底之際,你老味你成班撚婆係度打麻雀慶功咁好似?


「痴撚線」阿明瞬間直衝房間,留下呢三個字以表佢對呢個畫面的不認同。

「嘩你老公癲架喎」朋友A即時同阿芬講。

「嘩係囉嚇撚死人咩駛撚咁惡啊,你同佢離婚真係岩啦」朋友B即時踩多棍。

「係囉駛撚咁大聲咩,都唔知番黎做乜,仲一入門口就鬧人,阿芬你真係岩啊」Ivy即時補埋個尾彩。

「係啊,所以我平時受幾多氣幾冤枉你地而家知啦,你地係度都無面俾架佢」阿芬即時賺取所有支持。


此時雀局繼續,房間呢執野Pack野的聲音此起彼落。過了良久,一個無可避免的畫面再出現,就係阿明拖住一個大Gip行出大門的一剎那。此時阿明唔想講一句說話,直拉就向大門方向衝刺,然而就在短短的幾秒鏡,朋友AB都係度幫手開拖。


「係囉,都唔知D人點解咁無風度架,一黎就鬧鬧鬧」朋友A開始單打。

「你唔知架啦,我老公話啊D人心理變態啊就會係咁一入層就屌人架啦」朋友B繼續幫拖。


冷不妨有外人出招攻擊,阿明係呢一刻以一敵四,仲要係被兩個唔熟的人攻擊,阿明選擇奄春咁離開房間低頭敗走,向著大門直衝,同頭先講痴撚線果種霸氣形成最完美的對比。


由打開門的一刻,去到大門這短短10秒的時間,對於阿明來講就好似過咗好耐一樣。每一步佢都屏息靜氣,另一邊廂打麻雀嘅四個人到無再講嘢,但係眼光都望住阿明一路行去打開大門,再離開呢間屋。


當門關起的一剎,四條女都即刻放鬆返心情,開始又喺度大聲講嘢大聲笑。


「挑,我仲以為佢型到尾出來有咩動作,點知聲都無一粒就頭耷耷走然左去」朋友A大大聲咁話。

「係囉,我仲以為佢會過來掃枱,佢老味我呢鋪勁野黎架嘛,諗住佢過嚟掃撚咗就同佢博命㗎啦,點知乜都冇做,垃圾!」朋友B講完又賤賤格格咁大笑。

「挑,講咁多做乜撚嘢呀,佢走咗就一天都光晒」Ivy申多一腳!

「Let's party! Music!」阿芬興奮大嗌,似乎係比朋友所圍爐取暖的感覺激起左異常興奮嘅心情。


音樂響起,歡呼聲此起彼落,但大家又點知道,其實阿明仲喺𨋢口,佢哋呢一番對話,聽得一清二楚.本來佢就有一點心軟失落嘅心情,望住呢個吃力地租的50000元的單位,眼淚開始喺眼框凝聚,心腸亦決定鉄起上來,佢知道接落嚟佢一定要開始做嘢。



*********************  彩蛋 ********************

 

本文章都有彩蛋,請加入Patreon解鎖

 

*********************************************** 

睇完啦喎,幫幫手請係我facebook Comment / Like / Share啦!

https://www.facebook.com/CaptainHK80

*********************************************** 

隊長Blog價值:

如果你係我呢個Blog,求其比你執到一兩個點子,都起碼慳你一萬幾千,如果你叻的話,隨時幾舊水一年就令你成世受惠,唔好慳果少少錢就賺唔多大錢啊。

所以請大家subscribe我的Patreon,睇埋隊長的買樓秘笈,當請我飲杯咖啡,又幫下你自己,令你可以縱橫樓市,以一個「百萬租金」投資者的心態去睇市,其實相當超值。

仲等咩,拿拿臨去subscribePatreon啦。

*********************************************** 

 

 

 





















留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力