香港租樓故事:月租5萬的港女吸水大苯象 (1)

 

「我地離婚啦!」係一層租值5皮的Grand Yoho四房戶入面,阿芬聲嘶力竭咁向住阿明大嗌,可能因為只有佢兩個人住無觀眾唔夠dramatic,大嗌彷彿係要全元朗都知道佢地的關係走到終點。


回想結婚之前,甜蜜的阿明同阿芬一直計劃結婚後的住屋問題,阿明係一個big4的auditor,30出頭的佢月入8萬,不過由於正值上位期,對佢來講星期一至六都只可能係間屋每日幾粒鐘的時間下,佢對住屋無太大要求,只係需要近中環就好了。阿芬就係一個保險經紀,月入5万左右,屋企有少少錢住跑馬地,所以結婚佢就希望阿明買層樓係番跑馬地咁話。


當時仲未有林鄭未有新按揭計劃,睇左十幾間屋,阿芬心儀的樓,全部都係2千幻以上,對於阿明黎講,深信佢心入面會話「咪玩鳩我啦」。「平價果D好細啊,呢幾間住得下人的先至二千零萬,又近媽咪!」阿芬講出佢心水樓的諗法。「一係咁啦,我地一人出d錢啦,你有二三百萬架嘛,不過要寫我名架喎」阿芬一路捱住阿明小鳥依人咁嗲佢落撘。


「你同我加埋都買唔起啊真係,要買我屋企人真係賣樓都唔掂」阿明小心翼翼咁講,以免阿芬突然發難,腦裡面回想起之前佢生日無送到個hermes比佢係條街發癲的情況。「唔住得好d我d朋友會笑我架」阿芬繼續出招希望可以說服阿明,話之個現實係老爺奶奶訓街都唔關佢事。


「呢家我奮鬥期啊,一係我租個靚單位比你啦,搵個新樓有會所啦,好過你跑馬地呢頭d舊樓都無會所」阿明釋出折衷方案,之後就相約阿芬下星期去睇下樓啦。


約左代理去睇樓,當時適逢Grand Yoho交樓,又有西鉄,就去睇下。「你地幾多人住啊,新婚?」個agent問如膠似漆的阿明同阿芬,睇佢地咁sweet應該都係新婚。「恭喜晒啊,不如我地你地睇下唔同戶型先啦,攞個感覺,反正新交樓大把匙盤」代理攞左一堆匙就出發。


「啦呢間中層一房就岩晒你新婚架啦,四正實用,企企理理咁,又夠平喎.」代理係度hardsell-ing。「你睇小我啊?」代理冷不防突然一把不滿的女聲殺過來,無錯,就係阿芬一臉不悦望住四面牆咁衝口而出,按奈不住果種火滖的心情。望住呢個腿長長身材突出成個邦女郎咁樣的靚女,代理諗到無諗過一野就爆埋黎,就係佢仲Hang機之際,「不如我地睇大間小小啦,起碼都多間房先啦」阿明嘗試打完場,「okok」代理亦即時順勢下台,正所謂醒小小就唔駛比人屌。


阿明同阿芬係跑馬地睇樓時都係兩三房起,其實搵8皮野的佢,如果租樓的話選擇都比較多,之不過佢份工係基本上唔會反屋企咁劑,所以佢偏向簡單夠住就算,入黎之前都係諗住兩房都唔錯啦。「啦呢間就係兩房啦,好開揚.....」代理開門就介紹。阿明一馬當先入去轉個圈,行到入睡房都覺得唔錯,仲要高層開揚,心裡相當滿意,正打算同阿芬交流之際,竟發現阿芬無跟上來。心知不妙的佢拿拿臨死返出去門口,見到阿芬駐足不動企正係大門口,連門都無關,呢個時候阿明就醒目啦,跟官咁耐唔知官姓乜咩?「喂呢間咁細點住人啊!」佢提高語氣同代理講,壓低岩岩仲想話覺得呢間兩房都唔錯的歡樂,暗暗地都佩服自己机智過人,係職場上多年打滖的求生術大派用場,正所謂醒少少真係唔駛比老婆屌,呢下仲可以屌多代理一棍。


去到呢度個代理都覺得無癮,做單租遇著一對白咭情侶,一間唔租就隨時比人屌左幾雲無仇報,開始放低少少果種好客的熱情,心諗唔租就擺撚柒就。「呢間三房租30000」一開門講完呢句就佑鳩佢地睇,反正唔租都係混桔,廢事講多粒字口水都蝕埋。阿明同阿芬就行左個圈,阿芬塊面開始無咁燶,阿明就諗3皮野租層樓真係開始覺得唔L值,但為左取悅個老婆可以順利結婚,如果岩呢都要焗上。「如果你中意住大d,咁我地就租呢度啦,等我努力d搵錢去照顧你啦」阿明同阿芬情深款款咁講盡顯男性的霸氣,諗住可以贏到老婆的掌聲。


「呢間都見得下人,不過如果我同d朋友講話我租樓仲要租到去元朗先住得間三房仔,人地會笑我架」阿芬略帶委屈咁講,係旁邊聽到的代理都覺得毛管戙,心諗你點撚樣啊,係咪混吉啊屌你老味,玩野番屋企玩咪撚阻住做生意啦,呢層樓衰衰地都接近二千万你d朋友笑你?要派膠自己今晚上網慢慢派啦好無。


「okok唔岩睇到岩」阿明安撫阿芬的情緒,租唔到樓事少,一間佢發癲事大,隨時搞到grand yoho一入伙就整單凶宅就無謂。「仲有無其他未睇啊」阿明向住代理講,心諗都一場黎到元朗,要睇就睇埋,唔係就去食飯。「仲有間特色單位....(不過)」代理欲言又止,講左出來又有d後悔,心諗呢兩條友都係混吉,行多轉隨時只係當帶睇示範單位時間都蝕埋,但想收番的時候講又收唔切,唯有照去。


「呢個連空中花園特色單位4房....」代理未講完,後面就突然有人打斷。「老公!」一把好撚興奮的女聲將成個死氣沉沉的租樓氣氛打破,無錯就係阿芬把死人聲。「嘩呢度好靚啊,你睇下出面景色幾好,仲望到深圳啊!」阿芬好似上撚左身咁講。「你唔係唔中意番大陸架咩?」阿明說。「你中意去揼骨啊嘛,你中意咪得囉」阿芬180度態度轉變。「嘩呢度又空中花園,又主人套廁,而且個廚房仲大到夠我焗蛋糕啊!」阿芬係撚咁講。「你識焗蛋糕架咩原來?」阿明滿心歡喜,以為開發左阿芬的隱藏技能。「唔識啊,我連炒菜都唔識啊,不過可以學架嘛,有廚房咪學囉」阿芬好雀躍咁滿屋週圍邊睇邊講。


「廢話少講,幾多錢呢度?」阿明細細聲問代理,因為佢心知不妙,望住呢D特色單位都知出晒事。「兄弟,呢度55000,見你條女咁痴線,如果睇岩,盡幫你傾,ok?」代理表示深感同情。平時好多人聽到代理話自己條女痴線,可能會有好大反應,之但係呢一刻的阿明,除左心底裡面真係有多少認同代理的判斷之外,佢仲有更大的問題要解決。


阿明心裡盤算,自己呢家搵8皮,租層樓55000唔係話唔得,但係有無必要呢?仲要兩條友住四房,真係學代理話頭好撚痴線。不過,如果兩個人一齊出錢都無話唔得,最多佢出大份d囉,話晒都係金融才俊嘛。於是阿明走去在主人房FF緊的阿芬,一手就係背後攬住阿芬。


「我地租呢度啦」阿芬好開心咁話,但呢一刻的佢係唔知道價錢,亦唔需要同無諗住知道價錢。


「老婆仔你中意就租啦,不過呢度都要55000,代理話會再幫手傾下價,但如果呢度我地租,一係就我夾大份你夾小小啦?」阿明嘗試遊說阿芬分擔下。


「夾?小小?」阿芬馬上轉身望住阿明。「乜你叫我入來租樓,係你諗住叫我夾架?」阿芬開始變聲。「唔係,不過......」阿明想講話本來諗住租兩房,咁佢比晒有乜所謂,但而家....。「你搞左成日,入來睇呢睇路問我中唔中意,呢家我中意你就叫我夾?」阿芬越講越火滖。「唔係唔係,不過你知我收入....」阿明嘗試解釋。「得,你唔好同我講」阿芬開始由怒變喊的聲線,隻手就開始搵紙巾,一場大龍鳯準備爆發。


為左避免造成比俄烏戰爭更大傷亡的阿明,佢出番去同代理傾傾。「咁啦我地睇岩,但租金方面幫幫手問下業主平D得唔得」阿明急得只想盡快搞掂叫代理幫幫手。而其實一直都聽到晒成個故事的代理亦好識做,畢竟一間吉屋係好應聲,當佢兩個白咭以為無人聽到對話時,實際上代理係大大碗花生係咁食。「得無問題,i know that feeling bro」代理用拳頭㪣一敵自己心口,示意呢單野就交比我。


經過一輪磋商,「業主話50000」代理覆番阿明同阿芬。呢個時候阿明都唔駛兩頭望,「我地租啦,收唔收cheque」阿明好快咁答覆。「多謝老公仔」阿芬即刻蹺住阿明隻手,好識做咁唧番個笑容出來。阿明係呢刻明白到,世界和平的代價真係好大,但慶幸避過左一場禍劫,亦希望從此王子同公主可以係Grand Yoho幸福快樂咁生活。


香港租樓故事:月租5萬的港女吸水大苯象 (2)



*********************  彩蛋 ********************

 

本文章都有彩蛋,請加入Patreon解鎖

 

*********************************************** 

睇完啦喎,幫幫手請係我facebook Comment / Like / Share啦!

https://www.facebook.com/CaptainHK80

*********************************************** 

隊長Blog價值:

如果你係我呢個Blog,求其比你執到一兩個點子,都起碼慳你一萬幾千,如果你叻的話,隨時幾舊水一年就令你成世受惠,唔好慳果少少錢就賺唔多大錢啊。

所以請大家subscribe我的Patreon,睇埋隊長的買樓秘笈,當請我飲杯咖啡,又幫下你自己,令你可以縱橫樓市,以一個「百萬租金」投資者的心態去睇市,其實相當超值。

仲等咩,拿拿臨去subscribePatreon啦。

*********************************************** 

 






留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力