讀者來信: J小姐污糟樓租客交收

 ============================================================

隊長,您好!

我幾年前買樓後有感而發寫了一段文字給你,當年買完樓無幾耐得知親戚因生意不景,賣了太古城租樓住,還了按揭及債務,剩下一兩百萬旁人,仲覺得層樓拖累佢?!話以後都唔會買樓?!覺得佢幾十歲人都無好好利用層樓,被零售生意攪到樓都賣埋,同當時我剛剛買樓成強烈對比,你當時也有回覆我的。

今次係有事求教/求救,知道你貴人事忙,可能你唔會回覆我,但我還是想問問你意見,因為呢件事我已經晚晚瞓唔着😭,所以只好厚着面皮請教隊長。

其實件事好簡單,星期日我租客交番層樓比我,頭尾租咗14個月,好似住咗三五七年日久失收咁,非常唔開心,廚房枱面和升盤本來米白色,而家成個枱面升盤一撻撻漬,又黑又灰又黃咁,廁所淋浴位同牆位下半部分,又锈漬、又黑又霉又黃咁,梳化又係一撻,成間屋勁霉勁污糟,send相比幾間deep clean公司都話住到咁好恐怖,我知道還原係無可能,一間deep clean公司睇相後話廚房還可以,廁所提意我起磚重舖,另一間就話廁所還可以,廚房應該唔得,而双電磁爛咗一邊玻璃要成個換。

我已經收屋收匙換鎖但無簽文件有影相,我收樓後佢走咗我即刻換咗鎖胆,我仲未退按金既,我同佢講電磁爐我願意一半,deep clean $2800由佢承担,但租客話全部都只願意承担一半,因為咁樣來來回回幾日都未傾掂。

請問咁既情況,其實我係咪唔洗理佢,整完通知佢整咗幾錢,按金扣剩比番佢就算,會唔會有法律責任?

唔好意思,第一次遇到極品,還望隊長打救一下

感謝隊長!🙏

============================================================


好,先講法律,法律層面無人會理亦理唔到間屋的光潔程度係點,如果去到玩法律,咁就先講最基本果條就係佢退租比你,你有無收番層樓,呢個係第一個最基本果點,我地要先搞清楚。咁點為止交番,有少少灰色,當然physcally我理解你係已經收番間屋同鎖匙係咪?


但最好你地有一份退租同意書,而退租同意書最好講埋你地的基本物業資料,同埋退按金之類簽收之類,但呢個係無任何template的,即你點draft都得,所以你最理想應該係draft一份野比佢簽,理論上應該係draft埋你地同意左幾多錢做清潔的部份退幾錢按金咁先簽的,但呢一刻大家唔同意的話呢,其實最好睇下租客識唔識野, 唔識就最好只係draft一份純粹佢星期日退番層樓比你的退租同意書。


點解要有呢份野? 因為......................



********************* 解鎖 ********************

 

請加入Patreon解鎖

 

*********************************************** 

睇完啦喎,幫幫手請係我facebook Comment / Like / Share啦!

https://www.facebook.com/CaptainHK80

*********************************************** 

隊長Blog價值:

如果你係我呢個Blog,求其比你執到一兩個點子,都起碼慳你一萬幾千,如果你叻的話,隨時幾舊水一年就令你成世受惠,唔好慳果少少錢就賺唔多大錢啊。

所以請大家subscribe我的Patreon,睇埋隊長的買樓秘笈,當請我飲杯咖啡,又幫下你自己,令你可以縱橫樓市,以一個「百萬租金」投資者的心態去睇市,其實相當超值。

仲等咩,拿拿臨去subscribePatreon啦。

*********************************************** 

 




留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力