E先生的連環幸運人生 [Patreon]

  

今日要同大家分享的係我朋友E的人生故事,唔知大家信唔信命,但係由細識到大的E先生對於隊長來講,真心會覺得原來一個人幸福幸運起上來,要開開心心咁生活真係無難度。


先介紹一下,E先生今年大約40歲,本身屋企係有錢的,但係要細分的話佢應該係屬於初級富豪的家族。呢個分級的話,其實都係佢分享佢所認識的世界俾我知,先至大約可以同大家分享到。草草咁樣介紹一下,例如佢有個Uncle, 70幾歲,同佢老竇講,有隻好似天能入面嘅遊艇泊左係南法,有成隊crew長期Standby為佢服務,每個月計番就400萬港紙左右,即係一年4800幻,十年就4.8億,呢個uncle話佢七十幾歲,呢家疫情下近年都無用過隻艇,但係就算keep多十年,都叫做可以負擔到,可惜的係唔可以成日去玩咁。


冇錯,與我諗睇我個blog的人黎講應該成副身家有4.8億的都可能萬中無一,不過偏偏就係會人會計緊「負擔到」去keep一隻唔撚用的遊艇,吹咩?


當然佢屋企能夠同呢個uncle結交都有番咁上下啦,佢老豆以前游水黎香港,而家差唔多七十歲半退休狀態,當然之後就係一雙手成就左一個小傳奇咁,而家有間公司有幾十個物業咁,基本上錢就唔係咩大問題。曾經我問朋友E我話你屋企最值錢的野係咩呢?佢話你估下?當然估得就係tricky,但老友最後答係放得入夾萬的野,可能市值幾十億計算,有錢人的世界我不懂。



*********************  彩蛋 ********************


本文章都有彩蛋,請加入Patreon解鎖


*********************************************** 

睇完啦喎,幫幫手請係我facebook Comment / Like / Share啦!

https://www.facebook.com/CaptainHK80

*********************************************** 

隊長Blog價值:

如果你係我呢個Blog,求其比你執到一兩個點子,都起碼慳你一萬幾千,如果你叻的話,隨時幾舊水一年就令你成世受惠,唔好慳果少少錢就賺唔多大錢啊。

所以請大家subscribe我的Patreon,睇埋隊長的買樓秘笈,當請我飲杯咖啡,又幫下你自己,令你可以縱橫樓市,以一個「百萬租金」投資者的心態去睇市,其實相當超值。

仲等咩,拿拿臨去subscribePatreon啦。

*********************************************** 



留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力