財自信箱 -- 三層樓的生意人

 ===============================================================

隊長你好, 

我你很多年的讀者,先多謝你的時間看信

我是一個八十後, 三十九歲, 自營一間小公司, 月入大概五六十萬, 自住租 34000一個月租

太太三十九歲, 中學教師, 月入七萬


現有資產:

- 2015年買入旺角區單幢樓D室, 自己名按揭, 595萬買入, 現餘四百三十萬按揭, 家人現住

- 2015年買入旺角區單幢樓F室, 太太名按揭, 505萬買入, 現餘四百萬按揭, 打算放租16000

- 2016年買入鑽石山區單幢 500萬買入, 現餘四百萬按揭, 放租13000

- 沙田區車位, 上水區車位, 各約七十萬

- BITCOIN一枚

- CASH 550萬

- 股票250萬: 主要持倉1310香港寬頻, 939建行, 303 偉易達

- 另外有投資其他HOLD住五百萬CASH


目標: 希望可以五年財自

PLAN A: 槓桿高息股票, 303都有10%以上, 如果可以一千萬槓一倍, 有二百萬可以洗

PLAN B: 想買樓, 但係無人名再入

先多謝隊長意見

謝謝隊長

===============================================================


你好,首先都想講講最近的讀者來信都好有實力,都要比番個叻叻你。


你呢個情況我先講Plan B,想買樓的話唔會無名,你只需要比你太太買左你層樓旺角D室,佢穏定收入食埋你層細價樓應該輕而易舉,你比多20萬稅左右就可以搞掂,之後你就用你自己收入買就OK。以你情況,我會assum你買自住樓先,咁買到1800萬都仲有得借我唔擔心,睇你要買幾錢樓因為你收入咁高時可能都想住到三房四房左右的野,1800萬都唔係話好威威但叫做你的目前情況下大約可接觸的野,都係可以考慮。但如果你唔係買自住,純粹玩儲樓,咁你就要諗你長線想點玩,你係想每夠一舊錢就買一層,集郵咁集定點? 


主因係,如果你諗住玩集郵,咁個計劃又唔同,因為上面就係你太太食左你層樓free你個名,但如果係你玩集郵,就係應該你買左你太太層樓,free晒佢7萬額,佢買完你地回足氣再賣比你,近親轉讓連SSD都唔駛,所以你計下你收入,因為你可能食五至十間細都無問題,所以要睇你個appetite有幾大,你如果要每年食一兩間,記得同銀行講埋你罰息期有要求。呢種玩法就建議你唔好買太大碼的樓,主因係你不停產出稅項,所以慳稅計無理由下下件件都800/1000萬咁去,除非係最尾果件就買大佢黎收尾。又留意番呢家最受惠的係800/1000萬果堆樓起跳,所以買400-600萬樓係純粹貪收租同埋有種儲大個樓的數字。你咁玩會幾有趣,但果個稅的感覺我覺得會幾差兼唔值,純粹咁做隊長認為一係你買自住唔想比人迫遷就合理,買多一層收租都合理,但狂買就好似係為左攞個人獎盃而已。


如果想買樓,另一個方向你可以諗就係慳埋轉比老婆果下,focus搵公司名的樓,但係買公司名的樓要留意你要先full paid左先再按番,咁你就要諗下你可否將D錢轉黎轉去,然後又睇你買咩樓,一般公司名的大約1200萬起至億元都有,睇你睇中D乜再諗下你條cashflow,有機會要你將投資果5M班資回潮番黎轉個圈,買左層樓之後再按番出黎。


上面呢堆係純粹滿足你買樓的意欲,但問題係如果有一日你考慮移民的話就可能係咪唔應該買自住樓,反而D錢留係你收息股果下好D呢? 主因係如果無買開股的人我就唔建議,但明顯你買得1310香港寬頻, 939建行, 303 偉易達呢三隻都係貪佢地高息,咁我覺得都無咩問題。分析股票我就唔做了可能你仲專過我,但提出一點係隊長我好怕收息蝕價呢種概念,即你有8厘息都好但面價輸20%就無意思。但又咁講,去到你呢個位做到咁多cash出黎,其實好似呢家個市咁弱,每次你見個價回就入,隨時你賺錢又賺息,咁你就真係王者了。


事實上呢家個市唔夠成交,你去買樓無名的話,除左買自住之外我就唔太建議,另一原因係因為你收入高,隊長想同其他case一樣帶出的係你要產出幾多錢先感到財務自由呢?如果一般人可能三兩層樓收4-5萬已經係感到略有小成,而你的話你兩口子咁的收入,我諗最最最起碼都要收10皮一個月起跳先會有感覺財自吧,而要做到呢個數,買樓買下去清晒你個cash一兩年仲爭銀行錢都叫做可能只係岩岩好,何必呢?


所以我係同意你槓桿高息股,唔知你有無PB account,但搵番個PB睇下可以槓幾多借幾多,玩到一千萬都無問題,完全食得起兼你唔駛煩買樓啊租客果D野,畢竟你有盤生意要搞,你有錢就專攻呢三隻好過,純想財自唔好諗,有錢就供爆你果三隻股,逢低就吸。


*********************  彩蛋 ********************

 

本文章都有彩蛋,請加入Patreon解鎖

 

*********************************************** 

睇完啦喎,幫幫手請係我facebook Comment / Like / Share啦!

https://www.facebook.com/CaptainHK80

*********************************************** 

隊長Blog價值:

如果你係我呢個Blog,求其比你執到一兩個點子,都起碼慳你一萬幾千,如果你叻的話,隨時幾舊水一年就令你成世受惠,唔好慳果少少錢就賺唔多大錢啊。

所以請大家subscribe我的Patreon,睇埋隊長的買樓秘笈,當請我飲杯咖啡,又幫下你自己,令你可以縱橫樓市,以一個「百萬租金」投資者的心態去睇市,其實相當超值。

仲等咩,拿拿臨去subscribePatreon啦。

*********************************************** 












留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力