[BK004] 繼續換貨


樓市回暖,雖然未講話熾熱,但已經有不少高位成交,而且入市進取。係呢個時候,隊長繼續回顧自己的資產配置,其實咁多間屋之中有一間一直租金回報唔太理想,最近有一個連租約的買家Offer,出價其實好唔錯,算係近期的極高位,不過隊長要罰息,減佣減罰息下,算叫做OK,但諗諗下由於入左咁多車位,最後決定賣!


賣的原因很簡單,套現。套現黎做乜?本來唔知的,但其實隊長係睇樓升的,而且賣埋呢間,其他的都算係核心資產唔會賣,所以賣的時間都係好掙扎。然而,就算呢層樓舊年最高位都係同呢家差大約40萬,又係計番果條數,如果賣出套現買到個車位係落後40萬的,就可以大幅減債又平得番個升幅。


有讀者話,喂你賣左如果想買番又要比15%條數點計? 呢條數可以話你聽其實係唔會咁計,首先如果你諗住要買的話咁就唔應該賣,手痕嗎?而如果你又諗緊要買番層樓的話,估計你手上都未必有好多層樓,所以你會諗增加更多樓的資產。然而,隊長的資產配置係大量的樓,呢家反而見到有水位轉移資產配置至車位,又減債唔駛供樓又有租金又有值搏的升幅,點解唔做?


如是者,賣完當日,隊長即刻又尋下寶睇下有乜好野,代理A就話呢家無晒貨啦有都唔值買唔推比我。代理B就話無,要搵下,而第二日就有一個,我睇番佢呢家叫價都仲係12月底一月頭的水位,心郁的,但個水位唔夠深。傾左一陣,開價,最後平多5%入,代理話其實佢同一個停車場之前做左一單刁已經係我呢個價的15%之上,所以某程度上等成交一出都已經當贏左一半,咁都幾好,執番十幾皮。


所以賣完樓之後,呢家長債將會大減,短債就仲有D P-LOAN要等到期清,好彩車位全部唔駛上會無野怕,仲有淨的Cash都係養住個Cashflow。預期其實呢家個市係岩岩起火,估計到七八月又會升番一浸,如果到時可以去番舊年高位,咁就出番一個車位又套下現先。


可能你會問,喂隊長你係咪唱好車位啊係度以後唔買樓啦?錯了,隊長一样睇好樓的前景,但呢一刻的情況係,似係樓市彈得快個車位小小,所以制造左一個短線的樓市先升而車位後跟的情況,可以做到較高的賣樓較低的入車位。有朋友亦問我,無咁多資金可以做乜,我而家都係推介買車位,唔係話車位有乜好,但個市升,就當車位跟住升都已經夠,唔駛特別標青。不過,我又介紹左朋友去搵我代理搵盤,點知係我買完果個車位之後,代理覆我朋友,唔好意思,呢家真係無荀盤推介住,最後的荀盤比隊長買了。





留言

  1. 現在朋友問我買樓定車位,我也是說現在車位未完全反彈,值博率高D!樓已太遲了!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力