香港租客質素


近期幫我老母搞D屋,花臣多多,一方面遇上一個職業租霸,由唔交租至到申請土地審裁處,上庭我都有小小參與,搞左半年呢個鬼佬職業租霸終於係執達吏上屋企前的15分鐘離開,可想而知其實佢都已經係極熟悉法律程序,知道玩到乜野位先係遊戲終點,而且係今次的法律遊走一圈的過程下,其實有心玩野的租客真係可以話無乜手尾跟,特別係擺明乜都無的,真係唔怕你告,所以做業主真係要千萬小心。


然而,我老母的另一套樓就又係時候出租,經過租霸一役,佢終於明白大部份的地產代理,就算果一刻當你幾咁老死幾咁好都好,到時尾只有一個好現實的目的就係做成生意,而做成生意的前題下,所謂乜春幫你搵個好租客呢D說話,基本上係完全逢場作戲,即基本上只要行入鋪頭搵樓租肯比佣的就係好租客,前後識左五分鐘都可以吹到同呢個人相識左九世人,而到最後住得有衰,又或者唔交租,乜乜物物,都係你業主自已受,而佢果幾千蚊佣就當然暖笠笠落袋。


當然做代理就無得包生仔,個租客係乜質素就真係管唔到,所以橫掂都係,隊長就不如自己上網幫我老母搵下客仔好過。上網客的好處就係通常上得網搵樓,都會比較後生小小,但係唔好處就係呢D人通常都係cheap cheap租客,總之就要好似格價專家咁,用一世紀去將整個網海的所有盤格晒所有價然後搵出最最最最L平或最高價值果間屋為目標。咁當然無人同錢有仇,之但係呢種心態點解隊長咁深刻呢,主要都係同佢地睇樓同埋溝通有關。


隊長成日講,見租客的確係可以擴闊眼光,睇盡人生百態。


客A: 一個女人帶個小朋友兩歲,想要最平,然後放我飛機。

客B: 一個女人,四十歲左右,上到來好似幾中意,但佢個Feel有小小跳制,唔知係咪隊左小小草咁,咀角成日有小小想笑,思路又有點怪,黎到呢就成日同我講佢等緊另一個盤,因為果度好似更適合佢,然後問我有無得傾價錢,又問我可否短租,心諗你估我好得閒同你租半年又搵下一手咩?不過呢個都算正常。

客C: 一個女人,電話溝通好斯文好有禮貌,黎到就真係唔好介意我咁講,有小小似泰迪羅賓的女版,隊長我對殘障係無任何意見,但問題係我老母岩岩先整完個租霸,真係唔好介意如果再整多次,會唔會打撚死我呢個衰仔呢?所以我都只能好有禮貌咁,提高個價錢希望大家deal唔成功。

客D: 一個女人,四十五左右吧,住元朗村屋坐大半個鐘頭車特登來睇樓,我問佢我話點解搬咁遠,轉工嗎?佢話唔係,係未諗定,但村屋住左六年,都已經裝修發毛,所以想搬就黎睇下,我心諗你真係玩野喎。入到屋,行左五秒,同我講有無得平,我話你睇岩再傾,然後佢話咁好啦唔該你先,我心諗你無野嘛你睇到D野我睇唔到撞野啊你? 但你撞野就唔好問我價啦老闆,都唔知佢玩乜。

客E: 一個女人,四十歲左右,Ivy (唔係佢個名,係佢個身型),同個男伴來睇,正正常常,行完睇完,但似係個样暗藏挑剔,都係唔岩就走,當正常。



以上,係我總括呢排見到的租客的人的情況,但再要加多個評語係,呢班人的感覺都唔似係做D咩比較像样的工作及收入,即你以為係街撞到正正常常一個番office的人搵三兩萬斯斯文文咁果D,全部唔係。我心諗香港人到底發生乜事啊,做乜可以搵個正正經經的租客都咁難。


不過,其實唔到我唔變左膠又黎,因為再黎一個客,國內同胞,番office,正正常常,斯文有禮貌大大方方,帶齊收入證明,有誠意,即租,無計。唉,唔到我唔認命,香港租客質素真係不敢恭維。


留言

  1. 我之前遇上既租霸係英國人,三十尾,都唔知係咪同一個人。
    香港都有好租客,共通點係...佢地本身有樓收租,但因個人原因,例如方便返工或者慳租先另外租。
    唉...遇上呢類好租客,我真係唔敢加佢租。

    回覆刪除
  2. 我好想share 呢篇俾我業主睇等佢再錫我多啲⋯⋯呵呵

    回覆刪除
  3. 想請問下由吾交租到執達吏上門要搅几耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 6-8個月, 其實真係好吃屎的, 識玩的租霸真係無敵.

      刪除
  4. 租客時時係傳媒呻租屋難,無良業主多....另一面又聽到好多包租呻揾好租客難,租覇多.....
    其實都唔知要信邊一方?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力