新轉按的不快故事 (一) 之經絡+匯豐


從來轉按都係一件麻煩事,半年前轉按已經好唔爽,所以中間我一直同經絡J小姐Whatsapp打定底話我準備又轉按至匯豐同東亞,由於東亞有Y小姐呢位醒目女,所以我一點都唔擔心東亞,因此叫J小姐幫手物色定一位醒目的匯豐Banker幫手跟,但世事就係無論你點準備好,都係吹你唔漲地要出事。


話說隊長5月2日入Form比經絡做轉按,象徵式搞好手續,J小姐5月3號覆話會搵銀行介紹比我,咁我講明只要匯豐(方便我的財務唔想九十幾間銀行),亦在電話中講明要搵件醒目,畢竟我呢D轉按一定唔係簡單果隻,當然佢實話ok,我亦本住經過之前經驗我亦打晒底的情況下信佢。到5月5號,有位匯豐尖仔分行的R先生打來,係初步了解的過程電話中佢不停咁問我的財務問題,我話其實咁样好唔efficient,簡單的講你邊有可能係幾分鐘的電話將所有mortgage所有住宅所有收入同所有outstanding的情況答晒? 而唯一佢咁問的原因係當然如果我係一個散客只有一層樓轉按咪易問囉。因此,我即時stop佢我話你比小小時間我,我會send番個好靚仔的excel比你連同我做開會準備的成套文件會比晒佢,而唯一我需要的就係銀行估價。


佢亦好快手,大約十五分鐘後打黎同我講邊層幾多幾多,當然大約都幫到我但係又係同一問題,電話講一堆報價有時真係好難跟,所以叫R生可否Send封Email比我,順便比張form我填埋。由於要搵番每個物業最新的文件之類,我係5月12日終於填好晒所有文件連同我所有個人的入息相關資料Email左15封Email比R生。同時,當然我都將相關文件Email比東亞Y小姐,並whatsapp左both R先生同Y小姐。


接落黎基本上就係平行時空咁操作,R先生同Y小姐同時間收到料,Y小姐一如以往咁幫我搞幫我諗,基本上5月17日已經Ready上文件。然而,R先生係5月17連毛都無一條,好啦咁我咪於17日問下佢究竟咩情況,畢竟過於weekend都有星期一二,感覺佢應該係知道漏左之類就拿拿臨補飛即睇我堆野,然後話約我4:30電話傾一傾,但係佢4:30又唔打黎喎,我打比佢又唔聽,又話見客,咁好啦,佢就夜晚20:55打黎,一方面就講講話有乜文件補啦,另一样野就話匯豐有個咩電話要點样點样錄音證明我明白清楚D野咁,佢話要用座機先可以,但係佢又話因為佢地系統係21:00就會停,果一刻講完都21:05,所以就要第二日咁話,而我當晚11:30已經全部補足比佢,基本齊料,並且都叫佢14:30 call back我。


好啦,5月18日,14:30又係無影,咁我又等啊等,係要搞到夜晚收工八點幾佢就打黎話同我做錄音證明我係邊個邊個,我話好啦。搞完,咁就完成晒啦諗住,點知故事呢家先開始,因為係5月19日下午17:00,陳德霖公佈第8輪逆周期措施,有mortgage全部cut一成,我第一時間反應係心諗唔係會搞到我嘛,但據經驗我入晒的應該不成問題掛,當刻即同東Y小姐傾,佢話東亞果邊應該問題不大,因為正如我所講一早入晒form,然而再問R先生,佢就好似唔係好敢答實咁,又當然係官腔話要等批先知,而且更重要的係佢要去exchange,會將我個case交比佢另一位同事S先生負責,至於批唔批批幾多就唔肯定,而且匯丰積壓的cases好多,可能要兩三個星期先批,佢6月1日番,到時先可能有消息咁話喎。


待續....................





留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力