政府的土地政策


呢幾日又一個小風波鬧起,就係石門傑志的足球康樂用地想收番黎起樓,然後當然引起左廣泛的反擊,特別係体育界就更加反應大,畢竟只係用左一年,投資左八千幾萬,然後就一下收番,完全可以話係無乜規劃甚至可以用無腦黎形容,呢件咁堅離地的事睇黎都又係出自Mr. 689。


上面其實有兩個要點係值得再討論一下,一就係隊長我所指的無腦,並非完全支持話呢塊地唔應該攞黎起樓。其實隊長作為一個足球員,都有去過呢度踼波,而可以咁講,初次去的時候隊長我確實係比個地點嚇一跳,因為一般足球場其實都係離開地鉄有一段距離,但偏偏呢塊地係正地鉄出口,而側邊就係河,老實講我堅唔明白開初點解會攞左黎踼波,實在呢塊地係商業或住宅用地的價值係絕對高過用黎做足球,故此想打呢塊地主意絕對有一定的合理性。


奈何,問題係政府自己批左黎做足球推廣的傑志足球中心,咁就又真係自己打自己咀巴,話晒批的又係你689任內的發展,然後唔知點解之前又批但搞搞下橫洲唔知係咪想轉移視線,所以今天的我打倒昨日的我咁又去搞垮呢個足球Project,無腦的就係出自係呢個位。而且成件事個marketing真係好X差,我相信如果政府今次係有摸底,可能係用喬遷,批一塊無咁大而地方稍為遠小小的用地去換呢個project,公佈時係用搬遷傑志足球中心,可能成件事係會無咁大反差,可惜的好大機會係今時今日政府內部估計已經無人再出聲,上面幾條無腦的決策者壓落黎,呢家連講連溝通都廢事做,出左個消息比人啡反正689幾個官員都已經慣左厚顏無恥,係橫洲之上加多個石門,又有乜所謂呢?


呢家個政府,以689主導下,基本上無任何政績可言,搞乜衰乜。故此,呢家想冧莊就成日將個視線放係房屋政策,因為近年房屋政策似是而非咁好似成功打壓左樓市增加供應,再加上要淡化橫洲單野就又要去積極D搵地,之前政府係電視落廣告都係主打講話政府搵左幾多地,就係一個軟銷自己似係做左的一個成功政策而不停洗腦,希望係最近敗軍之勢中能賺回一絲的支持,呢招應該係689最後的如意算盤,奈何佢太離地太唔明個社會發生緊乜事,致令自己每一步都行錯,而下面的政府人員亦無乜所謂,反正做錯野孭飛的有你,成個社會都係小你,又何必忠言逆耳呢?


講番政府其實隊長認為個房屋政策係完全沒有任何成功的地方,因為本身政府對於理解樓市已經有一個根本性的錯誤。又或者可能睇通大局但無藥可用以致今日藥石亂投,呢個先係樓市問題的徵結。


打個比喻,一個人不停練跑,當然理論上佢會越練越快(未到自己潛質見頂之時),但問題係,你用今日的自己比較昨日的自己,可能快左0.1%,但請你唔好忘記你究竟想跑嬴乜野對手先?如果你係想贏世界第一的人,咁無問題,你努力的話就算贏唔到起碼都唔會見唔到尾燈。但呢家個情況係,你用人,去同一部行到順晒的林保堅尼練車啊大佬,零到100係少於3秒啊,咁你日日仲係度練,開晒記者會咁做乜呢?現實話比我地聽,起樓的速度係永遠唔會快過印錢的速度,樓價上升係資金泛濫下係一個無法改變的事實,夾硬抽稅去禁住佢只係令資源錯價以及錯配,根本政府就唔應該嘗試去鬥快跑諗住可以跑嬴,反而只係應該指出事實,而事實就係政府搵地再起樓係要幾年時間,樓價是無法完全控制的一個因素。


故此隊長認為689盲搶地係一個假命題,老實講有無地有無供應都好大機會係下屆政府先要正視的問題,所以佢呢家只係係度日日搶下地制造下新聞幫自己宣傳下造下勢,實情如果我係政府的話,能做的就只係講明會提供穏定的土地供應,呢個係政府的責任,但對於樓價的話,政府可以做適當的監管去令市場更健康,之但係對於上述以外的價格因素,如市民賺多左錢買樓能力強左而導致樓價上升,這並非是政府可控制亦唔會嘗試去控制,因為歷史話比我地聽樓價從來無一刻係可以唔升唔跌咁保持係一個水平,而只要有升跌,政府嘗試去控制都可以比人有口實,而呢家去嘗試控制,就是去做一種永遠不會做岩的假命題。

留言

  1. 看你都不是幾有䐉,犯民用破壞香港來作手段,比你上埸一樣,你們想做乜?就是分裂中國而已

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁叻,你去選立法局議員後發表囉!不過腦字都唔識寫又周街吠既真係大把!

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力