股樓操盤


首先,我承認,我懶左好多。


點解我懶左?因為隊長八月份真係超級勁忙。我靜局唔係因為無野好講,相反正正就係好多野發生左所以無乜Update個Blog,不過忙還忙,隊長Pokemon Go都操到28級,呢家250000XP先升一級,目標遠左所以又懶玩了,呢種感覺,似層相識,原來相當於樓市上車儲首期,太遙遠就會無動力。


不過講上車難呢件事,其實隊長係八月份岩岩落左一架車。而如果你係急住要話隊長大好友點解要賣樓的話,隊長又要解釋下呢個世界有样野叫re-balancing。事實上隊長之前一路發現其中有三間屋的回報都幾唔理想,就以呢層岩岩賣出的430萬樓仔計,收租先收得12000蚊,其實條數真係好唔化算。如果唔計成本買買賣賣咁講,要租12000的樓,純睇租金回報,買層320-350萬的樓一样做到,中間慳番接近100萬的錢,租金回報真係差。


講番呢間屋,舊年最高峰應該可以賣出460萬,最低就大約380萬左右,上下波幅兩成,但呢家我係連租約,而睇番最近成交其實我層樓都叫做破晒半年高位,以價錢計其實楂耐D可能可以到450-460萬,但係睇埋而家手頭上的樓,實在又想套一套現,因為隊長有接近90%的資產都係樓,今次跌一跌個低位再升番一成上黎,走咁件減下磅係有一半原因驅使我簽約。


而另一方面就係機會成本問題,之前我都講過股票何其殘,好多股都跌到痴鬼左線,因此隊長係今年初借左100粒去買股票,今日收市價計都有唔錯的升幅。而收大訂之時,我亦將成舊大訂掟晒去買匯豐,岩岩趕上尾班車,不過我個如意算盤都唔係打得咁響,因為呢排成個市真係全面復甦晒,我個Deal又未成交,仲有一大舊錢遲D會入黎本來諗住冧多舊錢去買,但睇怕到時個市都升多一浸,果時又未必有值得買的野。然而當刻賣呢間樓,就係為左大量數貨,可惜只掃到小小。


而仲有另一個問題就係轉按問題,話說隊長呢家成身按揭咁講,其實有部份開始都差唔多到期可轉按。不過轉按最大的敵人就係金管條例,之前做7成6成,轉一轉按可能未必做番咁多比你(當然你供左兩年又會減一減),但係成唔成功轉按就要擊倒最仆街的壓力測試,所以我必需先搞掂借錢買股票的P-Loan,再透過今次減磅令成個計數方式又計少幾千蚊,一來一回都幾緊要。可能有新讀者問做乜鬼野無屎痾要轉按,當然隊長無水晶球唔知突然間銀行玩減息戰黎個H+1.4啦,但更重要的係,其實正常cash rebate有0.9%,即100萬就有9000元,1000萬就有9幻元,1億就有90幻,你要做的就只係比文件銀行過到就有呢筆錢,點解唔做?


講到按揭戰呢,睇番年初d人成日話美國加息樓市大冧真係ON99,當然隊長都睇錯因為我話美國直情唔會加息,但聯儲局就象徵式加左一次咁大把到呢家9月,今年會唔會再加多一次都可能好鬼難,而呢家銀行玩鬥片按揭息口,你計一計加0.25但佢減0.5比你,一來一回其實仲好似減左息咁,當然H+1.4未必會係一個常態,因為又唔知幾時金管會出黎搞事,但睇番銀行玩得按息戰,即係表示又水浸啦,銀行水浸,對樓市都係有正面作用。


睇番成個八月,股樓都旺番好多,而經濟層面黎講,就我所見我公司生意都無差落去,身邊朋友要搵工亦搵到工,經濟似是準備再出發,樓市至年底,可望再有5%升幅,大家悉目以待。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力