專業人仕對收租佬


係討論區見到呢一個問題,話究竟專業人仕好D定收租佬好D咁講,當然問題係指財政上為主体,而隊長係呢個命題上都有一定的感受,所以都有興趣係呢度討論一下。


當然專業人仕呢四個字其實好廣泛,有人認為有個專業資格已經係專業人仕,所以醫生護士律司會計師測量師建築師都係專業人仕。不過如果你細心咀嚼的話,其實當中又好難完全籠統咁去包含佢地,舉個例一個新入行的護士可能得萬幾兩萬左右;而新入職的測量師可能亦係兩萬零左右;而政府醫生如果係衛生署下的又唔過十萬,醫管局下的就十二萬左右,但私人執業的醫生可以三五十萬甚至更多一個月。所以,首先要帶出的係所謂專業人仕,你身邊認識的,同我身邊認識的,收入可能都可以差勁遠,因此如果係無任何收字只係用專業人仕黎講,可以係幾萬到幾十萬甚至百萬月薪的人,個答案就好唔同。


而所謂的收租佬,隊長又要先定義一下,因為潛台詞收租佬應該只係一個普通人做份普通工作然後開始有樓收租的人仕吧?換句話說,收租佬應該唔係一個月薪三五十萬的醫生再去收租咁样的高級收租佬吧(當然都係收租佬,但如果專業人仕vs專業人仕收租佬,其實應該無乜好比較?)。故此,就以上的定義黎講,隊長其實身邊就有兩位同年紀的中醫及西醫親友,亦正正係因此可以講下一路以黎所行到今日的經濟狀態分享。


首先,其實去到今時今日都三十幾歲人黎講,中西醫的親戚都已經係經濟上相對其他同齡的人輕鬆。兩位中西醫都已經置業但沒有買樓收租,所以故計佢地月入大約8-12幻黎講,經過左三幾年後應該好容易儲到一百幾十萬甚至更多,所以係壓力上個人感覺就洗費的經濟壓力,佢地係顯得更加豪爽,但我就相對緊拙。


但如果我地倒帶五年至八年左右,當我已經其實工作左幾年經濟開始好轉收入上升時,其實佢地都仲係學生,所以果時我明顯佔優。而由於係佢地大約剛開始有收入時我已經選擇買樓儲樓,走到今日的話因為樓價上升,以身家計理論上我都應該仲係有明顯的優勢。但有一個好大的分別就係,我搵的錢番黎係著重於投資,佢地搵錢番黎係開始去享受,所以見到又買車又豪去旅行又豪食的時間,就算今時今日佢地正職收入上已經大幅拋離我,但整体上仍然佔優。


不過如果講及租金收入加月入的話,呢條數黎計隊長應該又板回一仗,之但係由於隊長有龐大的按揭數字要每月供樓黎計,實際可用的資金始終係專業人仕多。目前黎講相信大家都係口停手停所以無人可以完全唔做野住,但可以肯定的一點係如果無買過樓無收租的話,其實就真係完全唔駛計,因為早年賺幾錢都好,長遠一個醫生律司係年薪百幾二百個的時間,好容易追番佢遲你幾年出黎工作的時間同金錢。


所以去到今日黎講,其實收租佬可以話都係赢住的,而如果你唔係遇著一個五球十球年薪的專業人仕黎講,係未來的日字究竟係邊個會好D都好難講,勝負的關鍵好大因素存在於樓價的走向,如果樓價好好的話,其實收租佬也許都可以繼續保持領先地位。不過,其實上面講的都係一件無乜意思的事,即係我同你講你有十億佢有九億,邊個好D又點,簡單黎講,兩個都係好先係真,勝負只係玩票性質,但重點係一個普通人如果唔識投資,要走上一條較好生活的路,相當困難。




留言

  1. 專業人士若沒在40歲前開始打算,剩下廿年光景恐怕追不上了。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力