馬沙拉蒂的故事


係名車滿地的香港,乜野Benz/BMW其實都普通到唔普通,對比起如果你係美國加拿大的地方,你會發現楂Benz/B<W真係有D把閉,但係香港呢個地方,難聽D講句呢家幾皮野都有部爛鬼Benz,所以要想突出身份的話,香港人就越來越中意楂下D特別的車,而近年最受歡迎的自不然就係Tesla同Masarati,呢兩部車各有原因同優點,但如果今日真係想講型,就真係Masarati,始終Tesla都衰D講句,可能會比人誤會你楂UBER。


而呢個故事的主人翁,隊長我唔記得自己有無提過,但佢係我的一個波友,呢位波友大約30歲左右,早年係果D外國回流的人仕,聽到呢度你可能會覺得勁,不過如果細心閱讀,原來佢係外國大學畢唔到業而番來香港的人,初時佢成日同人講番來係入左HKU,諗住咁都唔錯啦,點知原來只係求其係HKUSpace讀左個課程,去到呢度大家應該開始有小小明白呢個人的行為。


進入社會後,佢就入左一間保險公司工作做財務策劃,即大家應該熟悉的financial planner,第一二年的時候其實都無乜特別,你當佢都係搵三兩皮一個月吧,但去到第三年佢就有好多轉變,一方面佢就同女朋友結左婚,仲係因為女朋友有左BB而結婚,而佢的收入唔知點解突然係果年就好好,傳聞應該有大約岩岩一百萬左右,而佢的人生就當然越來越好,據說仲買左部全新的Benz約40-50萬咁,當然我相信如果佢唔靠屋企的話,應該都係要供先掂。而住屋方面因為有左,佢就嫌樓價太貴所以叫佢老婆同埋BB一齊住娘家咁样。


比較有趣的,是當佢擺酒的時間,諗住呢位百萬年薪的人仕又買車又醒,都應該係豪擺啦,而同估計的係無錯,佢真係係某九龍的五星級酒掂擺Lunch Buffet,咁都初時其實都無乜野Ge,但點知怪事就開始發生,去到擺酒當日,我真係無諗過完來佢真係好認真咁擺Lunch Buffet,我所指的係真係食Lunch果d buffet,係除左佢之外仲有好多街客的lunch buffet,只不過係話佢book左差唔多半個場,我當堂打個突,而佢的衣著竟然係就咁T-shirt牛仔褲果隻,認真呢個安排真係吹漲地型,但如果有人問佢係邊度擺酒,佢一样可以撻果個酒店的朵,只不過勢估唔到的係lunch buffet而已。


對於呢個人的行為我開始摸唔透,一個百萬年薪的人,自己買部新車,但係又屈係個老豆老母度住(唔係大,得實用600呎的三房左右,呢家計住7人),仲未買樓的時間,請飲就請酒店lunch buffet賺人情賺到盡,其實呢D係咪叫古寒人地但款待自己呢?事情當然未完結,踏入今年第四年,據說收入又多左了,於是今年就叻叻啦,買左間650萬左右的元朗新樓樓花,每月供萬零蚊左右,以及買入一架150萬的Masarati,呢位金融才俊的確係了不起,三十歲的佢,已經成為左身邊所有人羨慕的人生大赢家了,除左我。


Sorry,唔係計我同佢的問題,雖然我係朋友間都係比較低調的一員,但問題係如果我掌握的資訊係準確的話,作為保險財務策劃的佢,實際上完全只係一個無內容的financial planner,而究竟點样真係plan一個人生,相信佢真係毫無概念,而可悲的係竟然會有人比佢說服落撘,對於唔識plan的planner去做呢件事,我係覺得有點替佢羞恥的,因為這根本係同呃人無分別。


睇番佢個Case,以佢四年的工作累積的財富有幾多?老實講叻極我估都係一百幾十萬姐,以佢買元朗樓話之後要供萬零蚊計,佢個首期起碼要二三百粒,呢舊錢係邊度黎已經好神奇啦,之後Benz新車落地一年起碼無左20個,理論上都應該燒乾晒佢的儲蓄甚至都應該負數,可能係佢老豆老母泵水比佢買樓啦,而又唔係無車楂的佢,竟然要賣左個Benz買架masarati,呢個動作我係極唔明,除左係想被冠金融才俊呢個外號之外,實在完全無必要之時更加係無咁的條件。


以實的折舊黎講,呢150萬玩兩三年後應該得80萬左右,即係佢每年又無二三十個就肯肯定,每個月仲未計又要供樓又要供車又要供B,唔係話咩你有百零萬年薪都唔係好多係今時今日的香港。當然我計唔到數的係會唔會佢自己預期今年可能200出年可能300後年可能1000萬年薪啦,但就算係,我都覺得袋左落袋先會唔會其實合理D? 而呢家呢個狀態,我唔係話佢楂唔起一架masarati,即如果你搵20000一個月你養唔養得起一架車呢?當然養得起,只不過個比例係好唔健康好似會被陰乾之嘛。


認真,如果有三兩球你同我講攞去買隻收息股,每年代番20萬用呢20萬再補錢楂架Benz都唔知幾撚爽皮啦,但呢家玩到自己成身債仲谷行個洗費去自閹,咁的人sell你financial plan?唔好玩我啦。






留言

  1. 咁樣plan自己既financial planner真係好冇說服力

    回覆刪除
  2. 架車就係用泥做門面,先至可以氹到人信佢既planning而落搭俾錢。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力