繼續開市


上星期,隊長陪同參與Secret Project的朋友收樓。交樓的代理一眼就認出我係熟客,然後就話,「原來係你入的」當然係客套話,不過都要係朋友面前澄清清楚,呢件貨係佢入的,隊長只係黎幫下眼,然後帶領佢如何配Secret Project。


對於朋友入的呢個單位,其實質素都算唔錯,但老實講隊長不嬲都唔係睇呢样野,原因係價錢先至係最大決定性。好多時不停會有人問我,呢區好唔好,果區好唔好之類,其實隊長覺得呢D係廢話,有追開隊長個Blog的都知我提及過,不過講多次其實所有野都只係用錢係衡量,比如話你問人天水圍嘉湖好唔好,對於好多人黎講都應該會答你唔好,遠,之類。不過如果我問你,天水圍嘉湖呢家兩房係100萬,唔係咩凶宅唔係咩古怪野,總之出面賣緊280萬我就搵到個業主賣100萬,咁你仲係咪聽人講話遠話唔好先?老實講,狗衝都黎唔切啦,所以問邊區好唔好,個答案亦只會係好主觀,比如你住開天水圍的,咁你可能又會覺得好好,根本其實係一件好無意義的事。


所以話說回來,呢個單位成交價對比質素,隊長覺得只係market價,但由買的時候開始,其實我都無參與,但一直有代理都有比呢個盤我,而我,並唔覺得係特別荀。要知道,其實隊長一直係呢段時間有Keep住搵樓,呢個係眼前有人比個盤我的單位,無意間落入左我個朋友度,對於首次置業的佢食完先講,我只能在佢面前繼續以荀黎形容,反正都買左倒不如令佢開心點。但其實係佢買的時間入貨計,呢一口價的選擇亦有好多,至少我曾經差那麼一點點就入左個比佢平20萬但同一大小的單位,低佢十零層樓,但可惜因緣際會下被截糊,所以當我知佢買左呢個單位呢口價時,心裡面又點會覺得係荀。


係個代理講呢個單位有幾荀咁令我個朋友舒服晒的時間下,隊長不防又攞下料睇下三月的樓市又係一個乜野情況。代理即時反映話小陽春的確係有一個小威力,雖然無話呢家令到樓價大升市場大旺咁,但係對比一月二月時一個屋苑有二三十條鎖匙睇租,呢一刻係已經無樓睇,所以租盤係的確有一個小陽春係度。而導致無租盤的另一原因,就係由十二月開始到呢家買樓的,都係以用家為主,而用家買左之後真係自用,完全無人放番出黎做租,呢一浸跌市,令到呢個屋苑又有二十多個新用家趁低吸納左,直到最近代理話呢家連賣盤鎖匙都無晒,價錢又跌番上一格,睇黎如果再無壞消息,相信樓市有跡象睇已經係跌定左。


股市最近亦有最差的19000點左右慢慢升番至20666點的水平,上次很不好彩一個反彈浪後就再插深d,不過近排美股升得幾好的時間下港股升幅好似總係比人壓住壓住咁,希望唔好係一個假升又跌的情況。都係果句,只要無再一步的衝激,聯儲局又講明今年最多只加息兩次下,市場有機會可以稍作休息,下半年也許可以學林一嗚話頭,或者可望股樓都有一定的升幅,呢個亦係隊長的睇法。


留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力