遍地屍骸


由一月初開始到呢家,恆指一路插未停過咁濟,比你彈一日300點咩,聽日跌番個五六百點你嘆,呢家行出街你都可以睇到人流幾少,可能你會話都係天氣凍姐,之不過就我公司的數據亦睇到,成個環球經濟真係唔係好掂,強如Apple都會有銷售的Concern,所以今次呢個中型股災,除左令到好多有股票係手的人都受重創之外,實體經濟都真係唔可以忽視。


之前隊長話如果股市係21000點似是跌定了,樓市將不受影響,而好衰唔衰呢家股市玩到19000點的時間,樓市的確衰左10幾20%了,大局係咪已經定了,其實隊長都唔係好敢講,因為股市未來如果再要下行,係的確會繼續整衰樓市的。但是,有樓的你都唔駛太擔心,因為一來今日股市係升左538點,夜期仲再高水259點,如果又好好彩今次能夠喘定的話,咁都係一個緩衝的時間。而且,今日隊長都係低位入市溝貨,拉低番之前個倉位,希望係回彈之餘亦可追番小小虧損,講真而家的股如果可以保持派息,下下都有7厘以至8厘的派息率,真係極吸引。


講番樓市的話,其實又有番些小輕微變化,如我所講一直我都等緊破底價的盤比我,但自從上一個比人捷足先登之後,我可以講話個電話好靜,而家竟然係無人報盤。而最近有代理亦講明,如馬鞍山一帶突然有大量業主封盤轉租,放租盤反而呢家多左80個,好明顯呢家個市係似是見左短暫底,騰雞業主似乎都已經走晒,要再鋤落去的話其實都好難,當然唔排除仲會有個別業主頂唔住要收皮,但睇番部份以為跌到PK的報紙成交之外的成交,其實真係唔係太得人驚的。


講到等餵盤,有網友話係呢個時候仲去搏會唔會太進取?其實老實講睇你點睇,如果你諗住儲樓的話,即你係睇好未來香港樓市終會上升,咁買得起的時候就要考慮係咪買。隊長都好後悔一年多前點解可以買多間時而無買,對比而家其實都仲有水位賺緊錢的。當然,另一個重要的問題買同唔買,除左大市的去向之外,就係你的個人能力。大市升跌,你睇乜都好,都可以錯,所以風險對於每個人黎講其實都唔一样。


舉個例,你去澳門賭錢,最低注碼300蚊一張枱,對於有D人黎講完全唔係錢,但又對於有D人黎講300蚊仲大過你的媽媽。所以,投資都係一样,你如果得兩萬蚊人工,手頭得果三四十萬,買左層樓就唔好搞咁多野了。不過如果你有廿皮一個月,手楂幾球,呢家都係做緊幾百萬mortgage而已,份工又穏定,老老賓賓買多層三百萬樓,算得乜?都係果句,無人知升定跌,但如果你升又唔買跌又唔買有能力唔買無能力就更加無得買,咁其實都唔駛講買唔買啦,嘥氣。


老實講,有邊個唔想最低位入,最高位走?得先得Ga大佬,如果我知,我發L左啦。所以呢,做人都係睇下大環境,又計下自己數,比你有錢係高點買又係死,比你無錢知到低點又係慘,要成功未必一定係做最叻果個,遍地屍骸,亦都唔駛太驚,更加唔駛做踩住人睇你仆街就心涼果個,簡簡單單量力而為做實事就夠了。






留言

  1. 樓市轉向慢, 我會傾向喘定再考慮, 大概是今年第三季吧。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力