捷足先登


又過左成個星期,我個Blog繼續同大市一样靜到暈,但其實隊長並沒有停下來,反而係一個靜的市場,先至多野搞,但問題只係要小心去搞。


有好多人話跌市入貨就好似接住一把飛緊的刀,你接到刀柄就唔駛損手,但好多時好多人都係損手離場,包括隊長我十月入的貨,好彩中間都不停減持,股市都真係唔係隊長杯茶,蝕就一定有但都叫無傷大雅。而同一道理,係樓市接一把跌落黎的刀,係咪一样大穫呢?


其實如果先退後一步黎講,如果你係樓市任何一個時間你買左捱得過低潮,到今日都應該係賺的,特別係收租果D,當然如果你係98年買果堆就好痛苦,因為你發現點租都要經歷5年熊市先可以叫做好番D,呢5年對於有好大部份香港業主都極難捱。之不過,如果你捱到超過十年十五年到今日,連收租,應該都係賺的,呢條數就好容易計。


所以如果唔賭未來幾年係熊市的話,以及手頭上的錢係有足兩年的供款或以上,其實都無乜野好怕。而如果你的錢係多於兩年供款的話,甚至有更鬆閒的錢,其實都可以諗下係跌市入貨,因為儲樓的精神就係買得起的時候買,之前升到食唔落,呢家有得平入,如果又鬆動,的確可以考慮考慮。不過如果你個人係睇淡大市,包括全球放緩的經濟的話,咁就真係唔好亂黎,而且,隊長都承認呢家個環球經濟唔係好掂,甚至係好亂。隊長個本業都睇到個銷售數字下滑,認真PK。


但巴菲特教落別人恐懼時我就要貪心,所以隊長呢段時間都四出搵貨,但大前題係真係有三個考慮點,一就係要有充足的時間去上會,二就係要肯肯定借夠錢上會,三就係件貨唔夠平賤都唔入。但正正係呢幾個因素,令隊長又被捷足先登,希望賽翁失馬,煙知肥福啦。


事緣隊長一路傾緊一個放盤已狗的單位,原業主由330一路劈到320,300,再去到285。其實講真呢個單位呢口價,算唔錯,但我仲狼過華秀隻貓,開個273比人,其實一路都傾得似層層,問過我主因係我D錢未到位,都唔敢開大個價,而且仲要長成交,到最後其實人地只係想我提早小小,但果時仲係搵唔到個Banker計清條數唔敢亂黎,但我知個單位值300-320左右,老味,就係一個weekend個單位290走左,而我知如果我提前成交的話,其實應該275內食到,timing問題。


不過隊長都同自己講,可能仲都係好事,或者下一間仲平。但最近平果堆真係狂成交,稍稍平D的都沒有,大把人搶平野,相信過完年應該無平貨,希望呢排趁股市弱可以搵到個荀盤。



留言

  1. 隊長睇開邊區咁呀?其實肯平賣的人有咩特徵?個市場或者d 名人好似講到因為佢地被平賣咁,又真唔真呀?

    回覆刪除
  2. 這時候還入貨。。。
    當有一日,計一計手上的貨,收咁多年租,
    原來只是一場空,後悔為何當初不賣,反而還買。。。。
    已經太遲。。。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力