回顧投資組合


最近個市實在太靜,無左果種日日創新高的衝擊下,的的確確都無咁貼市。當然,而家好多人睇淡,個市場亦只係因為世宙而旺一旺,但的確樓市係跌左小小係一個現實,之不過要一個中型股災,加上東方呢D官媒日日轟炸式唱淡都只係跌得5-10%左右,其實睇成交有時都唔係咁留意到,實在每一個時段都會有較低價的成交產生,呢個跌價唔係太影響大局。


睇番自己個盤,雖然成日話唔加息唔加息時間係企係業主呢一邊,不過呢,係一個唔上唔落的情況下,光靠收租幾個月黎講其實唔影響到大局,即係舉個例你欠銀行300萬同298萬,根本無乜分別。當然,收住租就點都有好小的微利去賺住黎睇個市,但如果你以賺快錢的心態黎睇樓市的話,一定會令你係平淡的樓市中比較失望,但至少對比起執小小租金VS股災大幅度蝕錢,咁我都寧願悶聲發小財。


睇番咁多層樓,隊長其實都係度諗下一個突破位時的部署,畢竟就好似岩岩咁講,幾個月的租金,甚至一兩年的租金,對於目下的我黎講實在係小數目。唔係話唔係錢,但對比爭銀行的mortgage以及我個人的收入,多一間租同少一間租,分別不大,反而如果賣出一層,就可以大幅提升current ratio,呢個亦係隊長係下一個突破時要尋求的方向。


由於按揭的規限,隊長呢家整體而言debt to asset ratio是少於50%的,這個是相對安全的水平,而且我亦無太大的動力去諗盡方法突破呢個50%的樽頸位,一來我唔想再係個較大的借款額上再加上去,而且一動不如一靜的時間,我寧願唔郁都唔會再買野,特別係經過咁長時間的升幅,未來幾年都係時間減債同增加cash的liquidity去防守,以達致一個有咩事都吹我唔漲的打不死境界。


但睇番一睇,呢家其實如果賣兩層細價樓都可以減好多債,不過與此同時我認為都未到我心中的價所以會繼續持有至下一個高突破位先放手,心中諗住放到一兩件就應該完全無問題,而且係QE不斷的情況下,我個人始終都仲睇好樓市,只是可能要多三兩年先有一個較可觀的正回報。然而算睇錯都無問題,光人工加租金都其實可以頂好耐,所以如果訂一個三年目標的話,應該可以準備好足夠的糧草應對任何風浪。


可能你睇到呢度會話,喂樓市係咪要冧啦?隊長只係認為要有風險控制姐,我睇升,但亦唔知幾時冧,不過我亦知唔會無盡咁升,總有一下插落黎,咁問題係插果下準備好未姐?如果呢家插,我諗我都問題不大,但應該無機會執平貨。但如果一兩三年後插,咁就應該好爽,因為到時就會準備完善了。








留言

  1. 相信這亦是很多持重貨業主的心態, 知道個市會再上, 但又未必如前幾年的大大力上, 適度的賣樓減債唔多唔少做就了今天的放盤量, 其實揸重貨嘅人要PLAY SAFE係一件好事, 絕對會令個市更健康

    回覆刪除
  2. 政府三辣招,再加上金管局收緊物業按揭成數至4、5成的「非常態」,以現時樓價,投資者或用家要入市變得非常困難。市場需要一段時間消化,等投資者資金回籠或用家儲好彈葯,才能再次上升。

    回覆刪除
  3. 多一些好似隊長兄的業主,樓市又怎會大跌?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力