租客錄2


煩膠的租客經常會出現,而且有時係令你真係唔知好嬲定好笑,係最近我又多了兩位煩租客。事緣有一朝早收到租客短訊話有大穫野叫我盡快覆Call,打番去的時候,佢就話琴晚報左警,因為有人嘗試入屋,並已經通過左個密碼鎖,只差開門,然后佢就要求我要幫佢換番把鎖。


去到呢個位,先講下我比呢間屋的鎖的構造先,間屋有鉄閘,但鉄閘我一方面同佢地講話我無換鎖,佢地可以自己搞,但為左我方便,唔駛一換租客就換鎖,所以我用左來自星星的鎖,一換密碼就OK,咁如果一個正常人都好難又同時搞得掂個鉄閘同星星鎖掛?而唯一咁叻可以搞少個鉄閘就係之前果幾任租客,不過果D全部我都有晒資料,出入又有CCTV,無理由咁苯柒番黎偷你果小小野搏拉之餘仲要識開星星鎖嘛。所以,係正常情況下,基本上都係應該安全,除非你遇著個麥七(識開鎖的小偷)。


咁就係以上的對白同我腦入面有的資料黎講,其實根本唔可以直接就conclude係乜野一回事,其實錢唔錢就好閒,不過問題係呢一戶人我已經試過洗左錢係解決唔到個問題,因為之前佢地死話個洗衣機壞左無水出,叫人黎睇入我數,點知維修條友話係佢地唔識用,根本無壞,又洗左我300蚊無屎痾,呢單野,我聽完又要我換鎖我就更加小心。


好啦,問多兩句,一方面我問佢地有無鎖鐵閘訓教,而且果個密碼通過后的情況(如把鎖係點样轉),佢地果一刻做緊乜,有無去頂住到門,有無聽到鉄閘聲,有無係個防盜眼睇下係咩人,呢上資料佢地一開波都無講,但就只有一個hidden agenda係叫我換鎖,我就谷住再三追問先肯逐样答。


首先,佢地話無人知有無鎖鉄閘,因為佢唔係最后番屋企果個人,咁我話你地習慣性有無鎖先,佢又唔撚答我,屌。關於開密碼鎖的時間,佢話只係佢室友岩岩去廁所時聽到個鎖,似是通過左密碼,所以佢室友大聲尖叫,因此可能嚇走左個賊。咁我話,你去廁所聽到,有無去頂門同望下個防盜眼(廁所門係大門隔黎),佢話室友太京衝左番入房,所以無,我真係吹漲,比我死人都頂住到門啦下嘩.......。咁我問佢開鎖的係點样開呢,係物理定係电子原理,即係有人搵野係到撩撩撩(物理),定係用密碼或电子匙解鎖 (电子),佢話應該係电子原理咁。


然后就跳到去阿Sir黎到,佢就話阿Sir話呢D三星鎖好易比人破解,所以都建議佢地換鎖,因此佢地就不停loop兩句野,一就係佢地感到人生安全有危險,二就係要換鎖,都唔知係咪我之前的租客番黎偷野咁。


係呢度,我又要解釋一次個星星鎖的設定,一方面換左密碼係佢地面前,咁如果有人入到黎,一就係有D萬能的电子匙開到你間屋門,又或者就係佢地有人唔見左电子匙,但係,如果佢地話之前有人留左其他电子匙的話,其實早已失效,因為我已經重設過只有佢地果兩張先Work,所以理論上佢地的投訢係唔成立。而我同佢地講呢件事上面我有兩個建議,一就係唔該你地用番個鉄閘,因為我知佢地無用,所以用番的話其實已經加番一個物理的鎖頭。二就係叫佢地重設密碼同电子匙,以防佢地比人偷睇左密碼或者比朋友玩野set多左條匙佢地唔知咁。


我再三強調係今次事件上面換鎖係無用,原因係一來你有個鉄閘鎖你唔用,而如果你遇著一個麥七乜鎖都識開,咁你裝一千把鎖都係無用,因為佢都係識開之嘛。更大問題係你地又唔見唔到有賊,但個槍頭有咩就即刻搵我。咁佢地就當然又用女仔最煩膠的野話人生安全有危險,其實去到呢個位,我忍唔住都要串一句,咁你不如請保鏢。


當然作為業主我本來都想去管理處跟進下件事叫佢地睇下CCTV係果段時間有無人上過樓,畢竟係淩晨應該無乜人出入好易捉。但如是者過左四日,佢地又留短訊話佢地會采納我建議會重設密碼同电子匙咭,而且佢地會換埋個电子鎖的电池,以防萬一之餘,其中佢地想我報鎖番個电池的錢。其實個电池我知道係五月幾上手換過,一般起碼玩一年至年半,不過怕佢怕米貴,我話20蚊野我豪比你算。


至第五日,佢下午三點又打黎話佢地換完电,發現之前個电池爆晒汁,而換完後個鎖唔郁無反應,叫我過去睇睇,佢話佢地夜晚要出去,所以要我盡快去。我話,咁你地換电之前個鎖識唔識郁,佢話識,不過神神地會自轉,屌我個心即時出現兩個結論,一就係好撚大機會其實因為爆汁導致可能电子失靈,個鎖自轉佢地就以為有人入屋所以報警,二就係你老味我五日前同你講換密碼,你要到第四日先肯打開個鎖蓋重設,而其實任何一刻你打開個蓋都應該睇到爆汁,係咪發閪盲到最後一刻換埋电池先同我講又要我即黎。


我同佢講我話我呢家番緊工,要放工先黎到。咁佢問我幾點,我答佢七點左右到,佢話唔得,因為佢地要出去無人,我話咁你地要是但一個留一留,佢話唔得喎,一定要出去,而且個鎖唔郁的話鎖唔到一間中門大開又或者鎖唔番咁點算。咁我話,你見到爆汁,但換前又用到,換后反而用唔到,好大機會都係接觸不良而已,你有無試過搵野清潔下爆左的汁咁,又或者肯定下個电池係咪裝岩方向,佢今次好撚快咁答我話試過晒我講過的野先打黎,叫我一定要盡快到。


去到呢下我話其實你地有無睇清楚搞清楚架,我話其實由頭到尾你地都ON99咁,其實好大機會只係個鎖壞,你地就睇又唔睇下,走左去報警,報完警你又可以捱幾日連密碼都唔改,攤左四日后你話改完又可以唔發現爆汁,咁呢家爆汁前十分鐘個鎖仲識郁,呢家就無反應,你又要我即黎咁。佢聽到呢度又好似姨媽上身咁提高左八度聲線話,咁我地驚嘛,鬼知你d野啊,咁驚就報警 ga la,你好似講到我玩咁。


其實,我又唔係話佢特登玩,不過個問題係你個人質素低啊嘛大姐,正正常常人,就算報完警又同我傾完,都起碼會即改密碼啦,你地就攤咁多日然后要我即黎,我話你呢家三點半咁劑,我七點黎,你又唔滿意,咁你想我點先?無理由話,你出去就得,我番工就唔得喎,(最大問題,其實係我心裡面知道,屌,99.99%都係你地又唔知搞乜柒on9野,我都係白行一趟而已。)你話比我聽你想我點啦不如?聽到呢度佢又知自己唔知想點,又講唔通,所以佢就話,咁我地再諗下先啦。


有時事實勝於雄辯,隔左十分鐘後,佢打黎話個鎖又郁番,而且一切正常了無再自轉。問題,就咁解決左。其實可能由頭到尾都只係爆汁問題,但對於一條on9的人 ,真係可以玩到好大搞到好煩的。






留言

  1. 傳統鎖都可以好jel煩架,其實一支wd40搞得掂

    回覆刪除
  2. 隊長, 冒昧一問, 租俾煩膠租客之前, 有無發現她們可能係咁on9...

    回覆刪除
  3. 放租用電子鎖都係自找麻煩~
    其實係咪個租客想溝你咋?haha...

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力