大洗的賺錢觀


其中一個隊長的問題,其實同大部份廢青一样,就係好大洗。大洗的情況,有時都自己會嚇親自己,因此其中一個早期原因去買樓,就係橫又洗掂又洗,倒不如洗係買樓上面,每個月先自閹一舊錢,供下供下都唔覺唔覺會儲起左,呢個係一個幾好的方法對待無紀律的我。


所以,有時坊間有好多理財達人會教你應該點样記帳應該點样分配洗費,識隊長的人都知我並唔認同呢一個方法。之前已經講過慳只會慳到一條數,但係如果將心思放係搵更多錢,個可能性係無限的。不過講呢样野都開始越見慚愧,特別係當洗錢洗得勁的時間,以及個市無乜主題下,人就好似會有小小恍忽。


也許你都會有類似的感覺,就係洗錢時一萬幾千其實真係唔係好大條數,好似隊長最近整一整車都唔見幾蚊。但係,要你去搵錢時,一萬幾千原來又好鬼煩,有時有D野見到係明有得賺,但諗到最后要搞好多野,就會想算鬼數寧願賺少D,當然而家個心態同岩岩做野會好唔同,呢家可以話係叫做有本錢,所以唔駛賺盡每一蚊。


又令隊長有感而發,係因為朋友A最近同我傾關於佢的一間小店經歷四年後終於要結業有關。我唔敢講話係光榮結業,但又唔太能講話係失敗,主因係呢家係香港你敢搞個生意仔出黎係一件好勇敢的事,而當中我又知佢叫做每個月都岩岩好叫做和和果果咁,其實都叫做半成功,但係如果成個project睇,佢4年前放左400K入去,呢家賣盤有人肯接收番150K左右,其實都可能係一件負回報,但至少比你捱到4年,都叫做唔錯。


而係計數當中,佢又衍生一個新的諗法,因為新的買家其實係佢的朋友,呢家賣盤佢有機會換過一批新的班底去做,而新買家又肯比佢參股玩番一部份股份,咁佢的諗法係如果收番舊錢番黎找埋D街數都係得幾皮,400K都攞左出黎呢家有個second chance,好似都可以一試喎,所以同我傾下好唔好去諗下呢個option。


其實係隊長的眼中就唔係太支持做生意,特別係做一個無乜利潤或潛在有豐厚利潤的生意,更特別係一門你已經試過同一個位去做而無乜potential的生意。過去四年其實和和果果咁,如果你覺得新一批人係有計的,就當你可以個個月都係旺季的sales,其實除番幾份人,落袋都係三五千。而相反,如果都係一如以往咁死,你除時連一個exit的機會都無埋,更慘的又要再揼水入去玩,何必明明走得甩又要中番個頭入去呢?


但更大的問題其實係對於隊長黎講,呢D數對而家的我實在太細真係唔想去用腦諗,你諗下每個月執果三幾千,但一間開會又要搵你,唔掂又要搵你,又要同partner講信字,賺又唔賺得多,煩就煩春到你,為乜?好話唔好聽有時豪起上黎食歺飯都無左的野要費盡心思去諗,值得嗎?


回想當初,其實我有同佢四年前講買樓,而大家都應該好快就諗到,四年前買樓的話,今日的回報係乜野情況,衰衰地執一球唔用腦都其實唔難。當然,呢種咁廢青的諗法我唔應該鼓吹,之不過如果純計數,就真係無得講,買層樓收下租,係會煩,但唔會煩到仆街,而回報就更加理想。


好多時我個腦真係好腦交戰,如有時見到D人接我的工程仔黎做下,有時整下呢样整下果样做到身水身汗先執兩三百,一方面我真係認真尊敬佢地對工作的認真,但同時我會反思點解佢地唔會收貴小小,因為調轉頭你比兩三百蚊我我真係唔會做同样的野。


所以,呢家隊長開始形成一副廢青的心態,就係洗錢就兇狠,但工作的賺錢就大雞唔食細米又唔捱得咁。呢個落差越來越明顯,所以我見到自己的問題時,有時都會投射向其他的人,因為我知自己好L好彩識係其他地方度搵錢填番個洞,而其他人如果只係靠份糧的話,到底佢地真正的財政狀態係掂,真係唔敢諗。






留言

  1. 隊長有先投資後消費概念, 而且早起步, 前途應十分光明

    回覆刪除
  2. 你未試生意大成功,賺過大錢,就覺得買樓升值穩陣。當你識多D成功生意人,你就會改變你睇法。
    基本上,你識做生意,你唔會再有你依篇文既諗法。

    利申:小弟都有幾層樓,同時亦識唔少生意人。

    回覆刪除
  3. 咁你幾層樓係咪做生意賺錢買嫁, 你做咩生意呢. D人成日話識人,識有鬼用咩, 真係教你發達? 如果10個10個做生意都發到, 你就唔會只得幾層樓咁屎,

    回覆刪除
  4. 這跟人的人生觀和志向有關。人生應該要問自己人生需要什麼?
    人是否只與比自己差的人比較,然後自我感覺良好,還是以自己認為「成功」的人士作為目標學習? 人各有志,但年輕人應有遠大的理想較為可取。努力吧。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力