難得糊塗


生活係香港,可能你同我都會諗點解可以咁苦,由細讀書比人迫到癲左,到大個出黎搵野做又要捱,人工低樓價貴,做到三十出頭開始好D又可能要結婚生仔,一鋪清袋之時仲要養多件咁講,呢個似乎係香港人的社照,但同時我可以話比你聽有D人並非如此。


當然你第一個諗法估我講的,可能係條命生得好的富二代,不過實際上又唔可以套用係我上面條路,因為富二代就算本身可能想玩,但一般黎講屋企人都會對佢地有一定的期望,期待佢待接棒,所以係小時候可能一样要迫佢地讀書考試,陪育人材,所以那怕富二代係錢的層面上面有優勢,但普遍都會有一定的人生壓力來自於家庭(當然也有例外)。


因此,香港的其中一個特色就係圍村的人士,由於天生出黎男仔就有個丁,加上本身屋企相對港島九龍人未必有果種學業成就,好多時個世界係相對變得細,細到有些人一般黎講就可以話只係活躍於錦田元朗一帶等等。我識的其中一個朋友,就係元朗長大,雖然佢無丁,但中五畢業的佢,從來無考慮學業讀書問題,相信番學只係一個過程,然后畢業就做車行買賣,屋企亦有幾間屋咁,而佢身邊的朋友都係呢個層次,無乜人有讀U的經驗,一班人18歲就投身社會咩都做下咁,放假又好番工又好,得閒就一班人楂架車係元朗錦田度玩下食下野,有時得閒就叫d朋友番屋企BBQ下咁,生活非常寫意。


無壓力的其中一個原因,係因為佢住的地方係有前花園約2000-3000呎,屋就700呎 x 2層,仲有一個車房可以泊四五架車,間屋門前就係政府路,呢間屋如果唔係響元朗,我可以話比你聽間屋應該都值億元以上,不過對佢黎講,係零成本。有時所謂潛建啊咩村屋問題,講真佢一D都唔怕,住村的佢試過見到屋宇署的人黎影相,佢即刻帶住兩隻唐狗係門口,大大聲聲叫一句屌你老母係咪唔撚想出番去啊,班屋宇署已經即刻上車逃走,所以係佢的世界,香港係非常美好的,因為做元朗人,同做香港人有些微唔同,就係係一定的程度底下,佢係真真正正擁有左一部份香港,可以自己係某一個地方以佢地的方式話事,加上只要有丁有地就更加係永垂不朽,所以從來對於部份元朗人黎講,讀書叻唔叻做野得唔得根本唔駛太上心,係你地要搏命搵工搵錢上位買樓的世界下,佢地由頭到尾都唔係玩緊同一個遊戲。


所以有時做人讀咁多書識太多野關心太多時事之類,可能都只係自己攞苦黎申。好似個我朋友咁,你其實同佢講D scope global D的野,佢莫不關心,你同佢講搵錢,佢又唔係好憂,(當然隨時仲多過你),好話唔好聽你呢家比個上市公司主席佢做,佢都懶得做,懶得理,最好就係維持現狀,有得玩有得食有份hea工求求其其就得,因為有丁有地的話,香港是很美好的。


睇住同我一齊成長一齊讀書的同學仔,再對比呢一位朋友的世界,不得不承認有時糊糊塗塗可能真係做人會開開心心,比你讀得多書係公司吃得開,完全唔見得會開心。難得糊塗呢四個字,越諗真係越高深。


留言

  1. 有2種呢D人

    第1種你講左
    第2種係高收入/資產值霸住市區公屋嗰班

    回覆刪除
  2. 回樓上, 今時今日, 有公屋好吃香.

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力