通街高人


股市最近由52週低位20368點彈到而家的22458,接近一成的反彈,加上ADR同黑期都係升緊,所以如果而家話股災的影響已經漸遠,看來都有一定的把握。而市場最近亦不時仲有破頂的成交,當然有好多賣家都將叫價調整,但至少樓市有無崩盤呢件市都好明顯係無,所以大家有重貨在手的都無需太擔心。


觀察最近的市場氣氛其實都有幾點可以留意,第一就係二手樓成交價係偏弱得黎但成交宗數接近冷封,可以理解為一係完全無人接,一係就完全無一賣;第二就係一手樓偏細價的仍然有去貨能力,當然唔係下下一Q清,但叫做仲有人買;第三就係我認知的幾個屋苑,優質戶的成交價仲係偏強,但劣質戶的就算稍平都無人接;第四就係賣海外樓宇的情況都唔差,呢幾星期都有成交之餘,就算佢地訂金偏少,但只係見到零星撻訂,足見市底好強,只係D人係度觀望。


講番股市,其實去到呢個位隊長的股已經有微利,多得係低位時不停溝貨。之但係有样野好奇怪,有炒開股的朋友同我講話佢地的利潤係今次的中型股災已經蒸發完,叻D的就勉強話自已計埋咁多年收息仲叫做有賺,咁其實本身河水不氾井水都無問題,之但係竟然有人就話買樓的人就On9白痴低能等死之類芸芸,我唔知佢的心態係想攬炒,眼紅,定係精神病發,之不過我真係唔係好明,點解佢自己投資失利就係有萬種原因係正氣,而隊長買樓仲有錄有正回報就係on9,而隊長買股票就係不務正業同傻仔,那怕可能我地買同一隻股票,我入貨價都比佢平,但佢就係勁人我就係傻西,真係百思不得其解。


講到不務正業,又有高人嘗試塞錢入我袋,實在係相當之感謝。不過有時隊長真係有些疑惑,我明明係開中歺廳,點解成日有人入黎同我講做日本歺做西歺有幾好搵,而之后又有人話開歺廳就要有大志,咪撚成日只係諗住點样搵夠就算,仲要記住要做大個生意然后分折上市,然後再分折上市,只要你識玩,呢個世界級就係你的了。聽完講真,我覺得真係好有道理,但明明只做開中歺的我,係咪應該走去做埋日本菜呢?其實話說我都識煮出前一丁,都可以叫做識小小日本野,由頭學過做過,怕西咩,有志者鄧竟成啊嘛。


個波越吹越大,突然間諗原來呢個故事唔係只係同我講,原來高人仲要係我歺廳度叫我的客人去做日本歺,大家人人有錢搵,學足龍咁威咁,最近我都賺夠了,想比d錢人地賺下。其實有幾多人做日本歺都無所謂,學左d野大家分享完,有興趣咪去做囉,但點知原來講完,又滲番話學整日本野呢就唔同中歺一样,人人屋企有個廚房先得,最緊要你就係去日本有個勁的學校去教你,你如果有興趣呢就自己係屋企試下啦,不過如果真係唔識的,無問題,我仲有d好野益大家,就係你地唔好整日本野啦,我直接賣杯面比你地,一样咁好食。


其實去到呢度都算,點知呢d高人成日都會番黎我間歺廳度食飯,然后繼續係我的歺廳發表偉論,但到最后就係叫客人去買杯面。也許高人真係好高,不過老實講如果我做開核电廠,我同你講好撚易做,咪撚學人做埋d手作仔,要食就食大茶飯,一样係好易,點解?因為講就真係好撚易。講左九十幾萬次,每個人都有唔同的經驗同明唔明白的風險,我做開中歺,我識做,我搵到錢,我知下一步點行,而大眾都係中國人,一講就明。本身百花齊放無問題,你有你做我有我做,點解係要入黎踩低人扮清高呢,感覺會好d嗎? 真係唔撚明?







留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力