新租客


最近,其中一間物業又交番屋樓比我,有時有D野真係好邪,唔到你唔信,你以為間樓質素差咩,偏偏租客就係咁住。反而呢間我以為質素好咩,又真係一年一個租客,真係比代理錢都比得唔抵。


而最衰的係佢9月10日比番間屋我,如果早一兩個月係暑假旺季,咁我都唔太怕租,奈何一入9月,本身搵樓換樓的人又停晒,再加埋個股市有如食屎咁,我都知道要搵個租客,又或者好租客,又或者係好的價錢,都應該係好難。始終無天時的情況下,要租出又好租,真係撞客。


由於我8月已經settle晒其他3間樓的事情,包括轉按同出租,手上的資金其實都比較充裕,老實講就算一個月唔出租都無乜問題,不過當然長期空置就打死都唔劑啦。如是姐,我就一如以往咁放晒比全條街的agent,但經過左一個weekend,电話連響都無響過,到下一個星期,先得兩三枱客,我就知道個市好弱。


於是,與其守豬待兔,倒不如主動出擊,我又衰衰地咁自己放上網,當然我自己放由於無agency fee就可以平過比放agent的價啦,經過左幾日,都係得3-4台客,於是我就約佢地睇樓,而第一個上黎睇的,係一個疑似靚模的女仔。其實老實講,我覺得佢似黎玩多過黎睇樓,而且我講左話呢間屋唔會擺得耐,所以最好係要有能決定的心先至好上黎。不過其實佢決唔決定都係咁話,見到佢我的直覺係呢D女仔都唔駛租,你問佢做咩佢就話自己做marketing,其實好大機會係似做倫敦金的人,之后晚晚喜愛夜蒲。佢話就話兩個人住,但我感覺佢係呢個位又欲言又止,令我感覺佢係有個金主係背后,點都好,我諗唔到佢的收入係幾多同穏唔穏定,作為一盤生意黎講,風險好大。而作為一個男人黎講,佢係有小小撈味得黎又唔靚,有點不安,所以就算佢反而最後又有興趣,我都無租比佢。


而真正的租客比我想像中更快出現,主角係一對男女,都係80後吧。睇样就似係小小老實人,傾計都算係老實得黎,但又好似有小小唔知點講,總之會有小小好似要懷疑佢係咪堅的感覺。不過佢地勝在爽快,而且會講價得黎又唔太過份,我認為講小小價係一件好事,因為太爽快easy先會令我不安。但正正又因為佢地講少少價就OK,我諗住入直路之際,其實又有一段小插曲。


在我而言,佢地係第二個我搵的客,但又正正係最後一個我約上黎的客。老實講,我都唔想再花太多時間去傾,只要大家岩就拿拿臨。不過問題係,佢地係比錢果一下其實都有令我覺得有問號的地方,始終兩個80後,兩個都有正職,但係決定租的一刻,兩個人加埋,去銀行都比唔到兩上一下比我,其實真係有小小後悔。老實講,乜野人點解幾皮野都無係身但會走去諗租樓?當然個男的原因話份糧未過數,之但係講堅幾皮野真係唔係話好多,但兩個人加埋都係得皮零野,我堅有小小驚之後的租金。


底線其實係講真呢排D錢稍叫鬆動,要遇著咩事我都有足夠的資金有突去玩,所以有本錢搏都OK,而且,隊長我真係想盡快起租唔想再拖拉所以都有心搏。因此,我收左一份錢之後都照交鎖匙比佢地先,限定要3日內交足錢先租約生效,呢個決定其實都係有風險,不過有時做人都要賭一賭講信字,我傾向相信香港比較多的都係老實人,但小心D當然都係好。無論係點,呢家都叫收足錢搞掂左件事,看來今年的租樓野應該告一段落。


係我起租後幾日,市場唔知又係咪凍左太耐,好明顯我電話又多番。不過,樓已租出,無計。但見到唔係太靜,都係一個比較正面的Signal。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力