隧道盡頭


呢段時間懶左出文,一方面自己工作都忙左之餘,另一個主要原因係股市死寂而導至無咩好寫,始終如果寫D general野,又好似唔係咁岩時候,而睇報紙的話,都係一D無經考究的報導,下下都只係話跌市,要唔係就係還價低20% (但無成交) ,又或者就話咩減價80萬成交(但其實市價成交),睇份報紙都下下要再做功課去睇下佢寫的係咪九吹,浪費時間之餘仲隨時中伏,所以個人都無乜睇野,亦無乜點子想特別寫乜。


講番最近部署,一再強調隊長唔係股市專家,同你身邊朋友一样,我都只係一個老散,不過見到股市真係跌到你老母都唔認得之時,隊長係呢段時間係不停入市。可惜的係由之前講話入市之時到疑似的最低點都硬食左10%左右,果一下入大舊左,之后其實越跌都係越買,仲嫌買得唔夠,呢家連續兩日都彈番600點,如果收市都唔太衰,可能都算係隧道盡頭。


有D朋友係呢段時間都話係咪時候再入一間搏執平野,老實講我認為可以試下鋤,咁大個market真係有人等錢洗都未定,之不過如果從整体的投資黎講,隊長就認為係買股票的回報係短期內更佳。之前已經提及一方面而家股市派息的超過6%的股通街都係,而買樓的朋友如果有DSD的話,未見官已經先打20大板,相對起今日買股票就實在不智。


如果你諗話隊長係咪就因為咁唔睇好樓市,我又要澄清就係並非唔睇好,只係突然間之前樓市對股市為140點 : 28000點咁講 ,即係 1:200的比例,等然因為中型股災變成140:20800咁,即係1:148左右的比例,帶出黎的觀點係股市有空間追回一部份跌幅,即個可搏的回報空間大左。而如果回到正常水平時,隊長還是認為樓市係健康的,但買同唔買又係同個成本以及你個人的財力有關。


不過如果今次股市係呢個星期因為跌太盡而反彈下告一段落的話,咁我又唔係好知道點样可以因為股市而隊爆樓市。坊間有好多所謂的專家急不及待已經話樓市會爆,會冧,但能夠仲叫做話睇無咁淡或仲係稍好的,我真係唔知係咪得番零散的網民(包括我)。不過有一點再強調的係香港的底子真係好強,而好多有錢人的實力都係深不見底,如果只係一個中股災,只係損手但唔傷經濟的,係未有炒人同失業率爆升前,香港樓市都似乎係硬過碌鐵。








留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力