最近我個Blog同埋個市可謂一样,一字寄之若靜。呢段時間受累股市下挫,成個股市樓市以及大氣候經濟都有一股濃霧覆蓋,後市要點真係要睇下股市幾時先識醒。


有朋友最近問我個股市弱成咁,係高位的樓市係咪會回調,我答佢一路咁拖的話,唔升亦自然係一個好合理的情況,畢竟一定有人會出貨或要出貨,平小小走一定會有,但市場係一個唔完美的market,即同一時間有人會急走,亦有人會急買,所以可能同一份報紙,屯門有人平3-5%走貨,但將軍澳有人就破頂入市,你好難用呢D數據去講下一個走勢。


然而佢同我講話樓市有週期,受累股市影響,睇黎呢家週期見頂的話一定會回落咁講,即高位就一定會跌,仲要大跌。對於佢咁有信心的意見,其實我又唔係好知點解佢要問我點睇,反正佢都有既定立場,當然我都有我的立場,如是者我問佢我話如果週期性係高位就要跌,低位係咪就要升?我見佢點一點頭後,我再問,咁而家股市比人沽到一年低位,咁係咪即係話週期性黎講好快就應該反彈,仲要大彈呢?佢望住我都未答得切,都知個邏輯衰左。


接著落黎,我就話咁股市係可以短暫唔理性,如果突然間彈番二千點上去,終止今次的跌市,會唔會你調番轉頭睇股市會帶動樓價上升先?聽到呢度,當然佢就急不及待咁話無可能,因為樓市太貴,一定係會跌的。去到呢個位我都無乜再講,因為大家其實都知一個睇好一個睇淡,唔會有答案。


當然,呢排真係靜得好誇張,而且叫價亦開始有D回落,普遍我見到之前叫得好進取的屋,而家都番番今年3-4月左右的價,而就算租定係好立。睇樓係有人睇,不過唔多之餘仲會係好保守咁。但要講到個市係咪真係堅唔掂,定只係一個短期調整,主要我諗都係睇實體經濟會好小小。


最近同一個大陸廠佬朋友傾開,佢的小生意今年又有30%的增長,我問佢點睇國內經濟的時間,佢都釋出一個意見係整體氣候係真係唔係太好,好多人都經營困難,之不過錢其實好多人都有,只係收收埋埋唔用住留住實力,而且高端客戶的增長似係減慢,但中低端的客戶需求仍然持續。感覺上大家都其實有錢,不過洗錢的方式可能會係慳小小唔買最貴最好最豪,但又唔係唔買咁,所以對比起之前的金融海嘯黎講,今次似係患左個傷風,大家都知唔係咁舒服,但底子仍在,只要情況好轉,好多人但根本無問題。


呢個論調,我感覺同香港的情況一样,而家亦無話炒人無話咩執笠,但洗錢時大家會審慎左,不過有錢人仍然有錢,打工仔仍然有收入。或者呢個時間係一件好事,能令刺熱的樓市同經濟減一減壓,令更多人儲多D錢,市場變好後實力將會更健康。





留言

  1. 支持你隊長!! 我都係八十後,中學教師,自住樓供左五年了!! 好多身邊朋友睇淡,但理據只有一個,就係太高吾合理一定要跌~
    但同時身邊有樓的朋友卻說,賣左買吾返點解要賣。個個供得起,點解要平放呢? 其實好多淡淡真係好吾清醒。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力