男人愛股票,女人愛買樓


一睇呢個標題,相信好多人都即刻可能會話,我係男人但我都愛買樓,又或者我係女人,但我都愛股票,所以先旨聲明呢個題目唔係話男人就一定唔愛買樓,女人就一定唔愛股票,亦不apply係個別人仕身上,但講的只係一個普遍現象而已。


而要講呢样野,主要係因為近排我都係身邊唔同的人以及網上的題材,都見到類似的情形。不過我必需排除左有一班專業的投資者係以買股或買樓搵食的人,咁呢班人本身已經好熱愛自已的投資,所以同性別無乜關係。剩下落黎的,就係一班有份工無份工好,係度諗緊將來或生存緊的人,男性的都總是偏向股票,而女性都係中意樓多點,尤以果批唔太投資的人為甚。


顯而易見,其中一個主因有呢個分別就係現實同幻想的問題。對於大部份人黎講,買樓呢样野係一個好大的決定,分分鐘去到30-40歲黎講係人生中最大的一個決定,因為一講就幾十年,所以係承擔責任方面,一般男性都會覺得責任係自已度,那怕其實可能一人一半,不過心理上都會覺得幾十年的責任都係偏向自已,如果頭家有咩事都係男人去孭,所以份外覺得有壓力。而女性方面,又那怕都係會幫手供樓,亦可能諗住男方有咩事都會幫手供多D也好,不過心理上又有一批女仕會諗如果有咩野,屋企仲有個老公頂住,所以心理負擔係小D的。


所以財政上可能係50:50的比例,但其實心理上一來一回下,可能係遍向70:30甚至更多,因此男性亦偏向要深思熟慮睇下頂唔頂得住之餘,女性就覺得買樓計得掂就可以做係心理上是有不同的負擔程度,亦因此拉遠左兩性之間的買樓距離。


而基於男性會覺得買樓要較為輕鬆先可能敢孭個幾十年的供樓負任,一個又比較回歸兩性的因素就係現實同幻想。對於男性黎講你叫佢買樓,佢會計數先,睇下自已搵幾多,有幾多係手,然后計下即係借幾多成錢,供幾多十年,每個月還幾錢,自已頂不頂得住。而大部份人對於7,8,9成的借款都比較抗拒,因為一來計出黎的數字係每個月供得好金,所以想儲多點首期先買,而但係儲多點首期的時間,又會發現一講就又三年五年,呢D咁遠的野,講真真係死左都可能買唔到樓,不過手頭上又有幾十個,與期放係度,不如攞去買下股票睇下幫唔幫到手,呢個係一個現實的考慮,亦因此大部份男性都會先接觸股票,然后愛上股票,不過亦有好多要交好多學費,加上樓價又越來越升,離買樓越來越遠的男孩,就更加買不到樓,更加想從股票度賺番,如此這般咁輪迴。


相反女性講買樓,好一個因素就係年齡驅使要買樓。可能係母性的問題,一個女人開始諗建築一個家庭,首要就係一個家,而一個家入面,最好就係有個大廚房,有兩個廁所,有個大衣櫃,有梳裝枱,有個全身鏡,有個大鞋櫃,最好有成千呎,然后最好有白色有粉紅色咁,屌你老味好多時都唔會諗究竟買層咁的樓要幾錢,總之要幻想就繼續幻想,越幻想就越想拥有,越想拥有就越會吸收資訊,越吸收資訊就開始有小小咁多多concept,但個concept 可能係關於買樓的價錢同成本,亦可能只係令佢睇到某D樓令自已個幻想越吹越大。


不過有時你真係好吹他不狗漲,正正有時就係要靠幻想同夢想,有些女仕就會比agent推動到真係去買,又或者要女仕去推動個男方去討論買,到最后點样由股的錢變樓的錢,又原來就正正係一個女人心中的幻想,加上男方的誠意就將夢想成真。不過係未到果一點之時,當然有些女仕好厲害咁唔駛人幫手都自已搞掂層樓,所以好奇怪的係,身邊有樓的人,同齡計又真係女仔遍多。


可能呢個分析你唔認同,不過帶出黎有一點係好緊要,就係一真係要敢去幻想,無就同咸魚一样;而幻想完,有時真係唔好考慮咁多,反而可能先會成功。


留言

  1. 現今社會,如女仕推動男方買樓的話, 我覺得大多數結局會是分開, 跟着女方會尋找一個有能力買樓的男人(不論已婚或什麼関係), 做一個拜金主義耆, 哈哈!

    回覆刪除
  2. 十分同意!! 我自已(男)是人辦, 老婆日日話想買樓, 都俾我用差不多的理由推掉. 幸好佢堅持不停日日發功. 上年二房換三屋打算長住廿年

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力