C政報告之5歲小朋友


今日一個5歲小朋友問我,話佢唔知信唔信689講話而家樓市供不應求已經接近尾聲,係咪將來佢大個時就可以有樓住,驚我地個689會呃鳩佢咁話。我聽完真係嚇一跳,呢家D 5歲小朋友真係質素好高,而且仲知咩叫呃鳩佢,咁隊長我就唯有講番個事實廢事話我水鳩佢。


我同呢個小朋友講,我問佢有無聽過咩叫朝三暮四?佢話無,如是者我就Google左條Link解釋比佢聽:


宋國時代,宋國有一個養猴子的老人,他在家中的院子裏養了許多猴子。日子一久,這個老人和猴子竟然能溝通講話了。
     
這個老人每天早晚都分別給每只猴子四顆栗子。幾年之後,老人的經濟越來越不充裕了,而猴子的數目卻越來越多,所以他就想把每天的栗子由八顆改為七顆,於是他就和猴子們商量說:“從今天開始,我每天早上給你們三顆粟子,晚上還是照常給你們四顆栗子,不知道你們同不同意?”
     
猴子們聽了,都認為早上怎麼少了一個?於是一個個就開始吱吱大叫,而且還到處跳來跳去,好像非常不願意似的。
     
老人一看到這個情形,連忙改口說:“那麼我早上給你們四顆,晚上再給你們三顆,這樣該可以了吧?”
     
猴子們聽了,以為早上的粟子已經由三個變成四個,跟以前一樣,就高興地在地上翻滾起來。


「小朋友,如果你咁都信689的話,咁你同一隻猴子又有乜分別呢?」隊長我語帶溫柔的答道。聽罷,5歲小朋友都好似仲係唔係好明。


「689推出任內第三份C政報告,重中之重的樓市就以推出一個新的階梯置於公屋同居屋中間,比綠表同排緊公屋的人仕以更高折扣咁購入建設中的公屋單位,聽完如果你信會拖低上車盤的話,我送你兩個字,碌L啦。」隊長我開始地盤工人上身咁如對住5歲小朋友朗朗上口答道 。


「從大方向睇,呢件事根本就係左手交右手,我比你做特首,以一年當你有10000個單位計,你中意做四個階梯又得,五個階梯又得,一千個階梯都得,不過殘酷又on9的現實係,你就只得10000個單位而已,開心黎都無用,根本得淡笑。」


「呢幾日其實都好多數字都證明係ON9,一方面就話公佈今年公屋落成量又減少,明年先會多番;另一方面出年賣咩大折扣公屋,先得果1000幾百間,呢家慳慳地話買居屋都引幾千人出黎入票,你果1000間算得乜?再者賣公屋比綠表客,等同於公屋換公屋,咁即係話新的公屋就比公屋富戶,舊公屋就比輪候冊,咁有咩幫到人上樓上車姐?;而居屋方面出年又係得果2000零個,呢度1千果度2千,推地又無咩新計仔,即係炒埋都唔夠一碟,你信係尾聲的話,咁你即係自已搵自已苯柒之嘛。」隊長講到hyper興起,已經忘記眼前只係一個5歲小朋友。


令我感意外的係,5歲小朋友聽完之后亦識得點頭似是明白我講乜咁,而接下來仲好應棍咁話「屌,連豬都諗唔到的野,點解我地的689會諗到黎搬龍門ga?」條5歲小朋友好嗅串咁話。「屌,我撚知咩,知我發左啦。不過作為業主的我地,都要多謝佢唔好搞咁多花臣,等我地可以繼續資產升值,向財務自由又向前一步嘛」隊長我都感恩689咁答到.


「仆街啦你,買L晒D樓的炒家」個5歲小朋友又爆粗發難,然后頭也不回咁轉身就走。隊長我比呢個突如其來的仆街都嚇遲左半秒,不過如果就咁比個5歲小朋友霸氣地鬧走,實在亦有點無地自容。「仆街啦屌」隊長我忍唔住向個5歲小朋友補番句飛,攞番個尾彩,心中在想呢家香港D 5歲小朋友,真係越來越高質,睇黎將來香港有希望了。



留言

  1. 689 要出口術降樓市溫,嚇一嚇班人等個市可以溫和咁升。而金管局個措施咁仆街d,要人降10%供款比率,租金只計70%就真係麻手

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力