成就


開車的時候通常都係一個好好的思考時間,特別係最近換左架愛車,心情興奮之餘,亦會諗下在有極優越的推背感下,呢一刻的成就究竟係乜野?


對於某D唔識財務自由買樓收租的人黎講,也許對於隊長的成就已經覺得係神級的成就,特別係言談間亦感到這有欣賞我的人,開始走上了一條相對拜金的路,四處推荐什麼會所的會員好處,什麼豪宅有幾大幾大,那怕佢一家人還是只有細價樓收租而以租供租咁住大樓,但骨子裡似乎相當渴望有更豪華的生活,而果一份對物質的渴望,將一些生活最基本的價值觀都好似曚閉住,早期的天真純良的性格,經歲月的洗禮亦漸漸腿色,換來的是一份對錢的走火入魔的,特別係對於沒有隊長成就層次的人,一句唔岩傾就跳過,呢個情況亦令隊長沉思到底我的成就是否就是錢?


其實自信地謙虛黎講,如果單似錢黎衡量的話,相信隊長係同齡左右的人仕,唔計富二代,都應該係全香港的top 3%,甚至top 1%。不過你說你有好多錢嗎,我又唔覺,也許算是一個幾好的狀態吧,但如果以整個香港的人的財富黎講,隊長呢一刻其實都唔係D乜野,有錢過我的人可謂大L把。所以,隊長從錢去得到的尊重同肯定,其實同時亦係不值一提的。


呢一刻隊長認為係財務自由路上最大的成就,係見到因為隊長的知識和他人對我的信任,令身邊的人都可以分享到一個相對富裕的生活同將來。呢一件事比起一個人富貴,其實係更加令隊長有滿足感。就身邊的人而言,我都幾慶幸副隊長同埋肥仔都因為對我的信任已踏出成功的路,雖然timing上都遲左起步,但如副隊長的情況都算係趕上晒尾班車,要財務自由似乎都唔係一件難事。而我偶然都會有讀者再來信更新自己的情況,感謝我曾經給予佢地一些支持去踏出財務自由之路。隊長不是偉人,但係某一個層次黎講,幫到人的感覺才是成就感的來源。


不過諷刺的是,早幾年我不斷勸喻買樓的人,大部份都係唔聽,又或ignore同唔認同之人,但恰恰最近全部都想上車或岩岩上車,狠心一點黎講當年我的說話,其實都值過百萬的。而就上面的一番對話的主角黎講,其實翻開底牌,那個被指唔岩傾的人,其實實力仲更勝一籌,問題只係佢無將身家拿出黎比大家公審而已。咁點解我知?因為那個人就是一個相信我的人囉。


財務自由的路上,最開心的係有人同你結伴而行,一齊睇到人地睇唔到的野,享受那自由的空氣和生活,這是人生最快樂的事。


留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力