佔中形勢分析 (2)


以隊長分析形勢黎講,今次佔中如果大家唔集中火力,好大機會就會係自己自然流失收場,情形就好似大家玩啤攞住2仔底死跟,你明知對方偷雞,不過佢死唔開牌,唔埋單,栽判係對方果面,到最后你只會無癮慢慢收皮。


所以我強調,時間並非企係民眾呢一邊,悶都悶死你,時間一長就會瀢敗,所以大家要必需變陣,攞到幾多就幾多,而最能夠爭取的就只有梁振英下台。


好多人會話唔L得,我一定要真普選,我呢家副牌嬴硬,我要嬴盡。岩,副牌你係嬴,但開個賭場比你你要嬴爆庄,最多同你打個,警察企係人地果邊,太理想化我都幾肯定,到最后可能乜都無,而且輸的唔係今次佔中的行動,仲會係香港幾廿年的學運,因為我諗唔到香港仲有乜野運動可以大到政府,以后就低著頭做人吧。


所以要玩,下一步就只係谷晒落去梁振英度,我建議由佔領中環/銅鑼灣/旺角,伸延至佔令禮賓府或梁振英出席的任何地方。總之梁生去邊,就跟住佢去邊,甚至令佢離唔開禮賓府,迫佢對話,咁先有效。呢家的佔領行動,好話唔好聽真係搔不著癢處,CY唔理,你又吹得佢漲咩?


大家請認清形勢,你可以攻勢我,但我只係按現狀趁個勢頭未走下坡時提出意見,但當戰意一下沉大家仲訓係條街度唔知等乜之時,想再扭轉乾坤就難矣。


留言

  1. 冇錯,機會真係得一次
    今次失敗我諗以後都要食屎

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力