Project W (2)


結合裝修師傅的功力和專家的陪訓,加上密集式的試驗,兩日內已經完成了好幾個Project。


上一篇文好多人都唔信你飲緊的水係有如屎水盤的顏色,今日再比D新野你嘆下:



今日條水喉射出黎的係籃綠色的東西,你可能會諗我地係咪係度玩緊D顏色野,我可以話比你聽無,因為本身的水應該係清水黎的,不過而家出黎的係咁的野,你日日都用黎飲水煑飯同洗手,問你驚未?



下面呢幅仲正,你見唔見到果D水幫你養左D牙仔出黎,我見到都毛管凍......


我究竟搞緊邊科?等我有時間坐定定先揭曉,不過好多朋友應該知搞緊乜了 :)

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力