滬港通與大市


近日熱錢持續流入,股市繼續拾級而上,港股雖然前幾個交易日嘔番小小,但係整體向上的姿態都幾明顯,加上上證就更加強勢,呢個升浪似乎仲有排未見頂,有傳話係因為內地股民憧憬滬港通會激活股市。


樓市方面,成個七月成交量係兩年新高,價格方面亦都不停再不停咁破頂,有個別屋苑更加連環破頂,隊長呢幾日亦見證一單沙田細價樓屋苑的破頂成交誕生,睇黎而家股樓大旺的勢似是越演越烈。


一講到股樓呢兩個關係,其實都幾鬼微妙,有說話股市走在樓市之前,亦有人話股市跌樓市就未必一定跌,但股市升,樓市就一定有份升,呢個說法似是勉強得黎但又好似係事實,所以我就用左CCL的數據同恆指去做左下面個圖:



由有數據開始黎計,你可以發現其實HSI同CCL都有一定的似样,不過隊長真係statistic的白痴同懶精,所以我唔會再計confidence level的correlation la,之但係我都做左一個adjustment,就係將CCL的數據adjust 番去2星期前的HSI,因為CCL的數字係lag behind的。


睇番個圖,你唔難發現HSI同CCL都有一定的關係,不過HSI個波幅明顯係大D,像2007年時炒上30000點果支野,再2008年金融海嘯隊番落黎,果度去左6成野,但係中原指數就只係跌左25%左右,呢個可以話係由於HSI個liquidity大好多,所以普遍個波幅容易做到over-shoot的情況。


幅圖其實我只想帶出一點,就係似乎股樓兩個market係有著正關係,而呢個立論並唔難理解,因為我當你自己係股市執兩三球,最好的禮物又真係好似就係買層樓,所以股市旺帶旺樓市亦係一個合理的立論。


而如果你認同呢個立論的話,下一個問題就係今次呢個浪會升幾多了。今日的HSI以PE計都係12倍左右,其實真係好鬼抵,加上資金不停流入的情況下,HSI個市底應該幾強。陰謀論咁睇,如果你係外資,明知仲有兩三個月滬港通的錢就會湧入香港黎買貨,係有一條大水喉啡入黎的情況下,炒高派貨比佢地似乎又係一個幾令自己嬴硬的地步。


咁炒到幾高先叫高呢?睇番杜指2007年高位老早就破左頂升突左一成幾,對比港股2007年高位的三萬二千幾點,呢家我地連2007年都未破到。以咁低P/E的港股,加上咁多資金流入,個人認為要炒過2007年的高位應該不是夢,而破左的話假設當跟美股咁升突一成先停一停,大約即係36000點左右水平。


你可能會話,嘩隊長升到咁高睇得咁好,咁你仲唔借盡去買入搏殺?Well,我都係吹水佬一名姐,我深知股市唔係我杯茶,所以我最叻都只係係21600左右將我個MPF轉晒做全攻型,呢家等食糊。咁你可能又問,係咪即係等於乜野都唔做呢?Nonono.....話得比你聽股樓係關聯市場,如果恆指升到36000,即係呢家要升多4成先夠皮,咁你估下細價樓又會因為呢個滬港通大牛市而升幾多呢?


本來諗住年底賣一間樓,不過越睇越似一個大牛市黎臨,有樓的睇埋出年小陽春先放,可能出年黎近的唔單止係一個小陽春,甚至係一個大肥春都未定。



留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力