爆菊花


Well.....呢一篇係一個政治唔正確的題材,好多人睇到,會應該覺得唔係咁適用,不過隊長相信唔好以咁做,但又會好多人咁諗。


話說今日隊長要同客睇廠,客人來的時候只是說要看看,但來到之后呢個"看看"的定義,真係非常之因人而異。但點都好,我原先都叫左D同事準備好一部份的野,諗住一般黎西遊的人,大部份都其實夠晒料去敷衍佢地。


可惜的係呢個黎看看的客人,簡直好似要將間廠做個地毯式搜索,所有野都問一輪,而且每样野都係現場叫你演示一次,每個item都同你go thru一次,老實講做廠的人都知,其實好多野寫就寫晒有流程,做就一定會跳steps,而呢個行為自不然捉到好多衰野出黎,由朝早十點一路陪佢玩玩玩玩到六點,每個人都比佢釘住唔放左一輪,又乘機搵位屌我(地),真係比佢玩L死。


其實去到中段,我已經心知不妙,呢種翻桶式的偵察,我相信一定會搵到問題出黎,因此我亦好難好似特首咁有D野夾硬解釋,唯有局住比人屌爆我個菊花。不過,隊長心諗其實都係打份工,呢家心態真係唔同左,老老實實我又唔係工人,做錯野又唔係我,你叫我問責我都係港鉄咁求其道歉了事,你叫我落手落腳做,今時今日我采你都傻啦。


好話唔好聽,出黎做野,要求人地就緊係話攞得份人工就要做到最好啦,但而家隊長的心態係我攞得份人工都係交普通料比你,其實難聽D講個客唔買野我都無乜所謂,間公司又唔係我,我打份工,你爆我菊花又好,你讚我叻仔又好,我都係月底準時出糧,as long as你一日唔炒我我都有糧出,咁我的底線就顯而易見啦,求求其其做番本份,有咩就解釋得通公司好地地都唔會炒我地呢D中層前線的卒仔,所以係個客爆我菊花的時候,我心裡面已經同往日心態好唔一样,真係做唔到,我都廢事免強。


所以個客今日睇完做summary的時候,我都講番句我話今日大家見到都係好唔理想,你唔happy時我都好唔happy我team人的performance。官腔的野我都識講,我話你今日來幫左我地一個好大的忙去debug我地成個流程有咩問題,我相信我地都好需要review一下今天面對的問題。但如果你認為我地真係咁大公司但又咁接受唔到我地今日的表現的話,咁我都唔會勉強亦會放棄呢個機會,廢事一間影響到佢就唔好啦。


呀但係你又真係吹9漲,你大一大佢話唔供貨咩,佢又龜縮番一下話比D時間我地比多個機會我地咁喎,真係多L謝晒,但其實我心諗你比機會我先慘,即係我又要由頭跟晒佢今日D野,真係做L死人。


不過我呢D半老屎忽半老油條的心態,係唔值得學的。但原諒隊長呢家咁屎忽,因為我真係好唔L中意做D我無興趣的野,或者你都可能係咁諗。




留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力