柒租記


今日經歷一件異常柒事,所以要寫篇文自己紀錄一下,以警剔自己以后唔好再做on99的事情。


話說隊長我本身都係一個三星鎖的粉絲,原因係每次換租客時個客換鎖又要搞呢搞路咁,係一件幾煩的事,特別係當你有好幾套樓要跟蹤的時候,你開始就會要有一套管理鎖匙的系統,如果唔係都幾鬼亂,行路個褲袋會好鬼重。


相反,度門裝左個三星鎖,比人第一下個印象都係好好多,多多少少係有一定的暗裡增值的感覺,特别係后生仔女一見到一定會好開心,呢個亦係一個令自己單位突圍的好方法,畢竟一個鎖都係二千頭,連裝工都係三千左右(隊長我唔駛錢裝 ....哈),你係租金叫多二三百就返本,又有實際效益,絕對係裝得過。


不過正正係裝左三星鎖,有時就會大意,像我今日去交樓比租客時,就話出門就出門,因為前幾日收樓時我已經檢查過入層係無問題,所以約個客三點我就三點去開門,點知好衰唔衰唔知邊個阿姐咁好手尾,門鎖係無問題,但個鉄閘就無啦啦比人關左!!呢穫真係杰,本身我個鉄閘不嬲都係唔關的,但唔止邊個隔離鄰舍玩野,定係保安見我無關咁好手尾同我關左,仆佢個街個閘係自動鎖的,一關左無題就死人,睇住D租客西晒面,我都勁唔好意思。


你可能會問,咁我應該有鎖匙的嘛?有係有,不過我又懶係靚咁將D鎖匙同張三星电子咭排到靚靚咁放係屋入面,而我又真係唔記得我屋企有無keep copy,即係就算飛番去再番黎要九個字都係有機會白行,於是我就柒晒咁局住叫番D租客落大堂涼下冷氣,我就衝去個管理處求救搵鎖佬啦。


攞到电話后打去,鎖佬好爽快15分鐘就到,問題就又黎料啦,大家都知我個戶口又試玩到得番1000蚊,而其實梅過梅菜的我現金得百幾蚊,屌那星呢個真係唔係隊長一貫的作風,本來諗住入屋租客比租就可以緩和番個財政,但呢下搞一搞個鎖又要駛多我幾舊,仲要係我身上無的幾舊,但係呢個時候我又唔可以咁失霸氣叫個租客幫我比住先ga ma,局住又要跑狗去最近的櫃員機攞埋最后的幾舊出黎,一來一回跑左我十分鐘,都唔緊要,但最慘係跑到我成身大汗像隻狗咁,夏天搞呢D真係攞黎衰。


好啦,番到間屋個鎖佬又岩岩到步,我緊係叫D租客係下面等廢事大家企係門口局冷氣(谷L氣),我同鎖佬上去但鎖佬都似65后,呢位長者係我度門度好似打飛機咁搵條萬能匙chok左成十幾分鐘都開唔到,我心諗呢穫閪啦,於是佢又變陣攞條鉄出黎嘗試去勾個門開關位,咁我見佢好辛苦係度撩我都試下幫手,開埋手機電筒同埋幫佢抶住塊鏡,搞左十幾分鐘后終於撩到,但果下我發現我仲大汗過阿鎖佬,但都拿拿臨比錢佢埋單算數。


一搞掂就即開冷氣,然后call d租客上黎,佢地上到黎就自己驗下樓咁,我就捉住個女人教佢改咭同改密碼。可能到呢個位其實我個人都已經溶左兼亂亂地,咭我重設了,但係個密碼我又唔記得點改,同個租客玩左出門開門關門十幾次,另外個租客都忍唔住出聲話你都好慘,今日比兩個鎖玩左成粒鐘咁劑,呢個時候我都忍唔住嗌投降,我話番屋企睇番說明書先打番比你點改密碼,反正你鎖左鉄閘我都唔會得閒再叫個鎖佬黎爆你門la。


其實就好小事,不過搞左我成個下午,本身一件nice and easy的事,諗住收番D租幫補家計,但都要整穫杰的我嘆,收租佬真係唔易做。



留言

  1. why not try kwikset kevo or lockitron? You can use smartphone to lock or unlock the door. it is commonly used flat-sharing service like airbnb .

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力