金融才俊 (3) [完]


講番金融才俊,其實果一份自我感覺良好的澎漲的力量,有時真係會自戀自大到令人作嘔同反胃,而有時更加會用錢去衡量一切,將自己放係一個神的國度。


又有一次一個朋友途經尖沙咀廣東道附近,大家都知呢D放工時間條廣東道就一定人多車多,塞車都已經係一件幾當見的事。不過今次的事件,係見到一架接近過百萬的名車泊左係一邊,后面因此塞晒長龍,而警察亦到場嘗試聯絡司機,係電光火石之間一個年約三十歲的司機就出現番想攞番架車。


當然呢個司機就係今集的主角,佢一身打扮就知係一個保險業的造型,而佢手持一個保險的文件夾,都好大機會係一個保險的金融才俊。當阿Sir問佢點解泊架車係度,后面見唔見已經造成交通大擠塞時,呢位才俊就話佢因為唔舒服所以泊低架車坐左係側邊咁。當然阿Sir唔係一個智障的人,你係唔舒服泊低架車,后面塞到仆街,係正常人都唔會咁做,仲要你呢家阿Sir一黎你就咁精神,於是阿Sir唔理亦要照炒牌。


呢個咁唔俾面的行為,金融才俊就覺得好無面子,於是佢就開始上身,「炒咪炒囉,你炒快D啊」,而講講下就更加頂癮,「你個死PC仔,你知唔知我搵幾錢一年啊,我隨時交稅都等於你成份人工啦死差佬,我地呢D納稅人就係出糧比你呢D死PC仔ja」。當然係呢D時候,圍觀的花生友就越來越多,而我朋友當然係其中一個。


其實我唔在場,所以只係能復述呢一件事出黎,但呢位才俊如果係以佢交稅都等於個差佬份糧,我當岩岩入行的PC搵20000-25000,一年30幻,咁佢交得30幻稅應該都係兩三球人工左右,當然當中有無水份就無人知,而且計唔計預繳又double左件事,不過老實講都係搵三兩球一年姐,你話係咪好多,咁打工仔黎講算ok la,但有錢過你的人大把囉,而且呢D咁無厘頭的事,其實關你搵幾錢咩事先?


有時人就係好得意,當一個人的自信係來自錢的時候,有一D走火入魔的人就會自自然然用錢去衡量一切,包括佢認為可以用錢去買起所有的野。當然我唔會否認有錢可以買到好多野,但的確有時錢係唔能夠解決問題,更加唔係一把尺去量度事情。就呢一件事黎講,其實自己都已經蝕章,何必仲要係度講埋D廢話係度丟人現眼呢?有錢,並唔係大L晒的,而且我再三強調係香港搵兩三球真係唔多,如果無就仲搞笑,何必夜狼自大呢?


一連三集的金融才俊想帶出的係,其實好一部份所謂的金融才俊,無論係專業上,行為上,操守上,與佢地的收入同所謂的專業都唔係太相稱。好多時隊長遇到呢D才子之時,都會留一手睇下佢地咩料,特別係有時摸摸下底之時發現原來只係一個笑料,感覺真係覺得呢個世界乜人都有,而更奇怪的係好多女仔又會以為佢地係神,真係吹9漲。


有時真係要用雪亮的眼睛看世界,先會分得清勁人定柒人。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力