金融才俊 (1)


琴日同副隊長傾起其中一位相識的人物,係隊長的印象中呢位人兄氣宇軒昂,有一種自我感覺良好的氣場,不過隊長我並無機會交談,只係一面之緣的一個粗疏的感覺,也許佢真實性情係極盡nice的人,但當隊長我講完果一個氣場的感覺時候,副隊長就帶出呢位人兄都係專業人仕,年薪過百萬,所以如果要串,都串得起,亦係理解。


去到呢個位,隊長我腦中不停然諗起好幾個關於金融才俊的故事,所以會係呢個系列入面再慢慢分享。之不過,generally speaking,而家所謂的金融才俊的自視咁高,係因為品牌效應,定係人工高,定係個文化,又亦或係本身個性格係咁呢?隊長我覺得真係好值得研究一下。


回想番好幾年前當隊長都未成魔之時,那時可以話係用醉生夢死黎形容,每個星期一定有三兩晚係落bar飲野或有局之類芸芸,因此亦識左好多飲野的朋友一個帶一個咁。話說某一年的party係灣仔某酒吧入面有半場係我叫黎的人,係場中飲野之際人撘人咁,就有兩個西裝友出現,咁帶佢黎的朋友自不然介紹我呢個搞手,而呢兩位朋友雖然睇样都係25-26相對年青,不過就有果份睇唔起你的氣場出現,但都因為搞手的身份,佢地簡單的打個招呼,然后就從西裝口袋一人拿出一張咭片比我,上面寫咩title我已經忘記,不過一個清晰的公司logo -- "Morgan Stanley"就清楚咁印係上面。


講真我到呢家都好記得,果一刻張咭片,並唔係真係派比我,而係想係在場其他人身上攞到眾人的共識,反映出"佢係ibanker"條件的事實。其實我已經唔記得左呢兩個人個样同名字,亦唔記得佢地有無識到咩人定點,但我仲好記得果晚除左收咭片果下有交流過之外,之后成晚應該都無同佢地講過一句野,而幾年后我仲只係記得佢地公司名而已。


所以一個好現實的問題就係,你做間公司個名夠響,話之你係入面係大老闆定係洗廁所,其實對於某D入世未深的人,特別係某一部份女仔,其實真係唔係咁緊要。係大眾的認知下,做得ibank,也許就係人中龍,高人一等,又搵到錢又醒,自不然就好似令佢地自我信心都澎漲,亦難怪佢地其實就算個人黎講唔係咁出色,都會自我感覺良好。


問題係如果放低左公司品牌下,其實係咪佢就係一個叻仔,就係一個搵到錢的人,而搵到的錢又係咪值得咁自我感覺良好呢?我又覺得係一個人的眼光而已。老實講百萬年薪呢样野,隊長印象中第一次接觸應該係98-00年的時代,果時講D人百萬年薪就好似好勁。不過十幾年后的今日,百萬年薪又係咪咁勁呢?隊長我就認為一點都唔勁。


唔用數字去講,我相信今日的通漲物價都高於98-00年,而人工的收入,特別係較高薪的,之前都講過係比平均人工收入要高。隊長認為比你百萬年薪本身已經好多人有,就算你打工搵百萬,一世人都係搵果四五六千萬左右,連個億都沒有,其實有咩咁巴閉值得自我感覺良好呢?係隊長眼中,年薪二百萬都未值得自我覺得係叻,並唔係話唔叻又或唔夠洗,之但係你真係要串要睇人唔起的,就唔好做一個假富豪,身家連個億字呢個基本小富豪版都無緣做到,又學咩人出黎扮勁扮老細呢?其實說穿了,你我咪都係一個打工仔,大家又唔同行業,其實一個人的基本尊重咪夠囉,何必感覺自己比其他人高一點呢?如果你認為搵錢勁而勁的話,我相信搵得比你多的人,亦可以做得比你更好更親民,而且一山還有一山高,係唔係有錢過你的人,就可以到時睇唔番你起呢?其實人都只係好簡單,同人溝通多一點尊重,呢個世界係好美好的。

留言

  1. 佢地D人不輸人不輸陣,一定要做個勢,好多妹妹霖爆。

    回覆刪除
  2. 其實由讀中學開始, 一線名校部分學生都已經有氣場
    至於出左黎做事, 一般來說,
    越堅的人越會尊重人,亦更親民,因為擺"氣場" 對堅人來說,
    大部分情況下是一件很ON9的事 (形勢需要另計)

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力