裝修出租的思維


相信好多人都聽過話出租樓唔駛整咁靚,總之個裝修慳得就慳,到最后有人租就OK,簡單如有時只係一天一地,即油番間屋做過地板就OK,甚至有時做D野俗稱化妝,然后就租層樓出去比人等等,簡單黎講就係要賺到盡多點。


隊長早期其實都係有呢種諗法,始終住又唔係我自己住,你整得再靚遇著D人唔鍚身,兩下一样又會幫你整殘佢,所以衰D講你整唔整好D都係一样,咁當然唔整就慳好多錢,尤其是其實裝修係一件幾煩的事情,好容易呢度就幾百果度就幾千,加加埋埋就幾萬好容易。而且,有時D野又牽一髮動全身,即你搞得個水喉就無理由唔做過個廁所,而你扑得晒D磚又無理由唔做埋個電咁,但咁諗好容易又由幾萬蚊野變十幾萬數,所以好多時都會面對兩難。


其實好多初級投資者都會經歷呢一個期間,但係慢慢你就會發現原來cheap到底到最后只係會搞到你自己,因為之前都講過好多時呢度壞果度壞,下下搵你呢個業主去煩都唔少野,再加上如果你有幾間甚至十幾間樓的話,真係會煩死你,所以隊長我計數上都傾向係長線投資,希望以長線的回報來收反個裝修。


換句話說,有時我覺得收租佬都有佢地的價值,因為收租佬如果係唔cheap果批,佢地會真係執番好一間鬼屋去變番一間好有質素的屋,特別係響一D比較老有二三十年樓齡的屋苑,仲要係細價樓果隻,好多時D人三四十歲住入去就成世,到賣比你果時佢地六七十歲,間屋幾廿年無維修無裝修,水電其實都已經又霉又爛,無我地呢D人買左幫佢翻新,真係唔知會唔會住到出事。


引用呢家隊長裝修理念,我盡可能真係做番好晒所有野,由頭做過就由頭做過,成本有時真係高到唔合理,但問題係你整到咁靚D人唔係傻,隊長抱住一個心態係乜野質素的樓其實就吸引到咩人。你要有質素的人,佢地就唔會住一間爛樓,反之一個cheap人,就唔會比高市價的錢去租間靚樓(租霸除外)。故此,你能夠有一間勁似样的樓,其實係marketing positioning黎講係一個舊屋苑入面係無乜對手的,本區的引伸家庭果D后生仔,一般都願意比多10-20%去租間靚樓,有要求的人一定搶住要,拉長黎講你個租可以嗌高10-20%,個裝修就三五年收得番,總好過你攞住間爛樓,比人挫到你要market -10% 至-20%,其實條數拉長番一样計得通,問題只係你願唔願意比呢舊大錢。


所以隊長其實開始越來越唔buy化妝的技倆,始終有D野自己知係過唔到人,而且如果過一兩年又係要執過的話,化妝的錢仲要蝕番轉頭,對自己以至成個社會都其實係一件幾浪費資源的事。


但題外話,講到裝修,隊長最近同某大學的工程人員研究緊一個新的項目,如果成功的話就真係一個幾大的突破,相信會令裝修慳好多好多錢,而家就先稱之謂project W先吧,我會用呢個project W去試晒我所有舊樓的工程,如果成功再向大家報導呢個創新的技藝。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力