白日夢想家 (下)


大家睇完上面兩集,其實大致上都有個概念知道發生乜野事。


兩個主角一個就完全無概念,但犯左一般年輕人的毛病就係咁貴咁遠,但又唔理自己的能力其實唔知自己買到乜。而另一個,在於係隊長自己的認知下,認為透過股票可突圍,再套現成為樓方,看似好有策略,因而定下一個極高目標,實際我認為兩位都是有發白日夢之嫌,不切實際。


我並沒有踩低或攻勢的意思,之但係我想提出的係財務自由道路上,如果你未有概念的,就當然要學好,了解以及明白再應用如何令人生可以起步。而當你應為自己真正明白的時候,我又希望讀者能夠以平常心,穏打穏紮咁一步步達致一個可持續發展的財務自由計劃,以及務實咁設定一個合理的目標。


舉個例,如果你係得果萬零蚊人工,面對今日的樓市,老實講根本輪唔到你去嫌三嫌四,放大雙眼睇比你有能力的人大有人在,你生存得起香港搵低人工,就必需明白你唔會買到D咩靚樓,好話唔好聽你買到樓都算叻仔,所以根本無乜野好猶豫,要買就買果D平樓係就唔甩的,無錯果D就係咁細就係咁舊就係咁遠,你要嫌的話,可能遲小小連果D雞樓你都買唔起,咁如果你話非靚不買的,咁無問題你可以唔買,繼續原地踏步,不過就唔好冤什麼,因為社會並沒有欠你什麼,只係你有機會時沒有把握而已。


不過比呢個買雞樓或唔買更大穫的選擇,就係扭盡六壬又要出阿妹名又要同女朋友夾,兩個人頂磅頂到爆晒咁黎供樓,如果係買層二手大屋苑我都仲算,你好衰唔衰仲要揀新樓單幢極細蚊型單位加超高管理費?真係比你買到的話呢D咪叫做慘不忍睹+慘不欲生,自己就供到爬係度之時仲要層樓可能勁落后大市,病又唔敢唔番工,一間同條女散埋就成份糧掉落去供樓?幾廿年的光陰一個決定自己KO自己咁衰的野,聽完我真係好驚。


而另一個有了解過的人兄,其實都唔好講股市果part,我只係用人工去制造現金流呢件事已經覺得嚇一跳。試諗下如果你搵兩萬銀,但你的目標係造六萬銀的passive income?嘩咁咪好過番工?屌當然係好過番工啦,問題係如果人人都可以搵兩萬造六萬的passive income,呢個世界仲有人可以番工ge?


可能你會challenge話隊長你唔係話passive income用時間黎換的咩?咁當然啦,用時間拉長30-40年,你再計埋通漲就6萬可能係一個可行的樓,當中可能仲包含左你人工加幅去買多幾層樓咁。之但係如果你認為10年可以做到的話,理論上一個正常人我可以話係無可能。事實上,你搵2萬,用10年造2萬passive income,即兩層600萬的樓供滿,其實都好L難,比較合理的係可能10年做到你人工一半的passive income,已經係一個好好好超額完成的壯舉。唔信,我當你唔食唔駛,2萬 x 120個月都係240萬,仲要計你儲到咁上下錢先可以買到層樓(3,5,7年),然后先可以供同租出,就當你有人工加,咁你食唔食駛唔駛先?


當然話說番轉頭,咁你話如果股票真係幫到手咁點計先?Well,咁我都可以比番個財務自由的1個月大計你,就係去買六合彩,中左個金多寶頭獎一人獨吞3000萬,然后買十間八間細價樓,登登登登搞掂!!財務自由了!!屌如果真係我同你講一D唔係正常人可以做到的野,你都唔好睇我個Blog la。我已經講過好多次,股票要發達,唔係無,不過真係好少。而如果你認為你只係會win唔會lose,咁我覺得你唔需要買樓,或者買一層自住都夠,因為無謂放晒D錢係樓度阻住自己去搏殺,但最怕的我其實係怕一個股災就同你清倉,你所有的春秋美夢一晚就同你燒左佢,呢個先係唔合理的地方。


其實財務自由係一個方法,每個人只要有一個正常平和的心,唔好不切實際咁去做,十年廿年三十年總有小成,我希望大家能夠用正途,以正確的認式去實踐,先係關鍵。股票唔係歪路,之不過如果你有閒錢玩,作為副業,是無傷大雅的。但如果你以股票為主力的話,這已經顯得財務自由的路,有機會已經走偏了。記住,穏打穏紮穏陣先係成功不二法門!


留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力