保衛香港資產戰


今日的香港充滿住深層次的矛盾,而其中一點經常有人講的就係太多自由行落黎,改變左原有香港的生活模式同價值觀,特別係國內同胞越來越有錢,但文化水平就遠低於財富的進化速度,因此財大氣粗的氣勢黎到香港就更加激起唔同的矛盾同衝突。


係現代社會入面,雖然世界除左局部地區性的戰爭外,其實大部份地區都係比較和平。不過國與國之間的較量,由大家你殺我我殺你時,其實已經移師至經濟層面,亦即經濟入侵。早係幾廿年前日本雖然係二次大戰后收左皮,但其後經濟復甦,日本的電子同汔車更帶領日本於80年代瘋狂增長,而日本人亦承住強勢大量入層海外資產,當時最轟動的deal就係日本財團買入new york的Rockefeller building,有說日本人有錢到可以買起全new york等等,那時的日本人有錢呢個概念係一個人所共知的事實,所以日本人去到邊都好受歡迎,亦成功係國際舞台上扮演了一個角色。


當然文化上中國人同日本人都有唔同,而中國人看來在香港是沒有日本人咁受歡迎。但退番一步黎睇,而家中國人黎香港買資產設總部甚至干預香港內部事務已經是見慣不怪,大行其道的「溝淡」香港人動作其實人人都在發生。


如果你有睇竊聽風雲3的話,其實裡面亦有類似的事情在發生。無論係姓陸一家人定係曾江以至個大陸佬定大孖沙,個個都其實只係想食左D地去自已發展,而其方法不外乎用銀單攻勢,用錢買丁買地,而村民亦被形容為條命又平又賤,丁權要賤賣, 唔識野又比人呃 , 無錢無權無知識基本上就係比人禁住打 。可以想像D地一塊又一塊咁就會自然比人吸晒,然后聲音就會越來越細,到最后原有的人就被滅村了,剩下的就是那班有權有勢的人。


故此,你可以想像香港其實都係差唔多情況,試想試國內同胞有幾十年時間買你D樓,百幾萬私樓每年先起果萬零兩萬間,幻想一下50年后如果國內同胞不停咁買,所謂香港人的樓仲有幾多係仲係香港人的手裡面?到時無權無勢的你,可以仲上街(如果仲可以的話),不過話事權早已在不知不覺間一間一間咁被轉走,而當刀子架係你頸上面的時候,你的生活將要面臨決定,要不就放鬆住在香港搬去國內,從此香港又少一人,又或者你捱貴租捱貴樓養肥新香港的業主,決定係點又係係你手。


你就當係公司股權戰,如果你唔想公司易手的話,唯一可以做的就係堅決不賣,甚至在市場上面同惡意收購者鬥搶貨。當然你唔好諗隊長好似好偉大係度儲樓,說穿了我主打都係為賺錢,不過與此同時如果都可以幫香港留多一點命脈係手的話,隊長亦樂意去做,至於你加唔加入呢個保衛香港資產戰,就睇你自己了。



留言

  1. 保衛自由……我排隊中!

    魚兒

    回覆刪除
  2. 隊長, 投資就係為賺錢, 千祈唔好畀個人喜惡主觀情緒影響, 更加唔好替投資行為包上美麗的糖衣, 這是投資者的大忌, 更切忌自我英雄化, 近排睇你啲POST 見你愈行愈遠, 多口講句, 好自為之.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂幫幫手除左呢個post之外我仲有邊度英雄化同愈行愈遠?
      請你幫手救下我幫我拉番番黎, 唔好睇住我死都唔出聲!

      刪除
  3. 回覆
    1. 喂幫幫手除左呢個post之外我仲有邊度英雄化同愈行愈遠?
      請你幫手救下我幫我拉番番黎, 唔好睇住我死都唔出聲!

      刪除
  4. I bet he knows what he's saying and doing. We cannot aim for pure money.

    回覆刪除
  5. 好欣賞你6月25日果post,但呢篇不敢苟同!!

    回覆刪除
  6. 我唔明. 隊長的意思係唔係樓價再貴回報再低你都不會沽清物業?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力