隊長看樓市: 2014下半年點評


今時今日的市況,大家好明顯都睇到細價樓又爆左一段。如果你呢兩年有追開隊長的Blog,而又聽隊長講話買入細價樓,相信你呢家一定好開心,因為隊長曾經預言上車盤去到300萬呢件事,似乎即將發生。


其實隊長講話買細價樓真係唔知有無上一百次,你睇我D操盤實例全部都係以2.5-2.8M左右的野去計數,但呢期個市又升一格的時間,其實對於隊長都有一個難題,就係以后再答信時真係唔知點再用2.5-2.8M的樓去計,因為果堆樓的質素會真係幾差,但又唔代表唔升,所以真係見仁見智。


當然如果你問隊長我后市的去向,又或呢家上車的你是如何自處的話,老實講隊長都好難答到你。因為一方面申報利益黎計,我入晒貨賺住黎玩,同如果準備上車的你去諗,完全係兩件事。好話唔好聽我就算叫你去衝,你都唔好信我十足。或者你會即刻問隊長你係咪睇跌?我可以好快咁答你,我唔係睇跌,但問題係之前我認為係有值摶率的水位,即由2.5M衝去3M呢個水位,已經無左,但無左值摶的水位係咪等於跌,定係又或者唔會升呢?好明顯升又得跌又得,即係廢話唔駛講,但唔駛講代唔代表唔郁呢,呢個就係睇番你自己個盤。


之前的情況係,有2.5M的樓,你唔係太夠錢猛猛緊的,我都會建議你買,因為升到3M時你慢慢先回氣唔緊要,你坐住50萬的升幅有緩衝區。但如果呢家你仲係猛猛緊黎買個3M的話,咁講真我就建議你唔好太癲,真係儲多小小錢你感覺自己C服小小先買。買與唔買去到呢一刻已經係一個臨界點。


如果你有錢的話,另一個隊長認為可考慮的係買大小小果D樓,即如500-600萬區域而稍稍落后果D,因為而家個市係由下面煲上去,即我舉個例如得寶細一同大一都升到300-350萬,咁淘大得寶兩房自然就係400-450左右,咁又自不然原先480-550的得福局住去到550-650呢D水平。問題係480-550的果堆野唔係未郁,但郁得稍為慢小小,如果想追落后的可能仲有3-5%的空間可郁,而呢個空間我認為自己黎講幾抵住。但如果投資我覺得就無謂,始終細價樓都仲係受惠政策市。


如果你問隊長大市點睇,同之前一样隊長認為呢次升浪都只係升一格去反映算是排洪而龐大的購買力,但政府個湜霸其實仍然有效,而且樓價越升時就會越綁得緊,即得寶淘大都過400萬時,二按成數就算然減少,即你要搬更多首期去買,點都會拖慢個市。當然如果你話咁都要爆升的,我只能講個市比起我想像的還要強得多,咁你都不坊搶埋一份因為個價值係低槓桿下都失控就肯定係超抵而已。


留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力