賺到盡?


老老實實,如果可以的話,有邊個賺錢唔想賺到盡?即係話,用最少的成本,賺最多的錢,最好就一蚊都唔駛比,但就賺到你最后果一蚊。不過,呢一種思維通常都係一個失敗的人的諗法。


隊長做人一直抱住一個態度就係錢就係預左要比人賺,你用得人地的服務同產品,你就預左要比錢人賺。世上無免費的午餐,你也許可以攞到著數一次兩次,但如果你次次都只係諗住搵著數,個朵就遲早會嗅,而嗅朵就唔會有人再幫你做野。


舉個例,比如同我做鐘點的姐姐,一般佢地都會做多幾分鐘甚至更多才收工,而隊長一般都會比多幾十蚊tips佢地。將心比己,試下比百零二百蚊有人叫我做家務,我真係未必肯,所以有D野我都希望好黎好去;做裝修時,我通常每一期都會提早比錢,一來人地做得專心安樂D,二來因為夾開,我比錢準時梳爽,亦唔會同個師父爭拗尺吋問題再克扣錢,師父做野因此都唔會甩漏;買樓時,比佣我永遠唔拖,要比我就又係盡快比,亦唔會玩野叫個Agent走幾廿轉,亦就算有時新Agent幫我做野跟得差,我都唔會學有D人諗點样投訴減佣之類;講真你無好野益人,人地又點會幫你做好D?有荀野又點會益你?


也許係職場上你都會明白,你老細對你唔好,人工又屎忽,你又點會安心係間公司度真心為佢服務呢?無得揀就局做姐,有第二份好工你唔跳?換到你做人老細Manager,你對你D靚真心的,佢地自不然跟住你,你屎屎忽忽的,又唔係比到錢,到有好路數咪一样會走。有緣走在一起的,你幫佢,佢服你,咪有得一齊合作囉。如果講真大家係陌路人,比如你試下一入去睇樓講明你唔比佣,你估有無人陪你癲?有的你都唔好去啦,預左佢同業主都會Fd過同你,輸價都輸番死你。


當然每個人有唔同的選擇,有D人天生就係唔識做人,有D人天生就只係想搵人苯柒,但我只想講如果你係以上呢兩種人,都好難做到大事。我唔敢講話你完全無機會發達,但機會一定比人細,因為你身邊好難會養到一個真心幫你的團隊,你叻極通常都只係食到一兩次著數,人生也許打份工然后食到一兩次好樓就係咁多。


所以做人的野自己諗,我相信睇得我個Blog的讀者都有番咁上下財力同能力,又有番咁上下夢想,但要成功記住除左你自己的眼光同實力外,更重要的係你明白你成功一定會有其他人幫手先得,而你得到幾多,亦要睇你付出到幾多了。

留言

  1. 這是小聰明興大智慧的分別,香港太多小聰明的「醒目仔」,多謝隊長分享及提醒。

    回覆刪除
  2. 做生意最緊要長做長有 所以隊長講嘅係金石良言

    回覆刪除
  3. 隊長你好,
    可否pm 我你用開既mortgage agent contact ar??
    因本人剛簽臨約,正找緊上會plan. 又睇過你之前講搵個有經驗既相熟既就好d, 所以想問隊長可否refer 一下.
    本人email 係 yunSamuel1182@yahoo.com.hk
    非常感謝

    回覆刪除
  4. 隊長,團隊呢家野可遇不可求,市場上大部分都係想賺盡或者只做你一次生意既人

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力