講樓買樓反映一個人的心理成熟時間


唔知點解,我身邊的朋友是極度走向兩個極端,一批就係會買樓會成家會長大的人,而且係事業同置業上都已經有一定的發展。相反,另一個極端係完全講樓諗買樓都唔會,我唔係話一定要買到樓先代表乜野,但純粹連講連諗都無,呢下真係令我好驚訝。


作為一個80后,身邊的人都三十出頭,好話唔好聽要玩都玩過,唔理玩唔玩夠,但人慢慢就應該成熟起黎。一個長大同成熟的人,理論上都會開始諗同計劃將來,姑勿論是否有對象同成家立室,但面對住仲有30年的工作同50年以上的人生,如果你手中無握住一D野,人又點會踏實?我相信呢個係一個好正常而又成熟的人的諗法,而當中,當然住屋呢一刻一定又係一個最大的問題,如果你唔打算係一世唔長大諗住成世同屋企住,即永遠都只係做人兒女的話,樓係一個無可避免要去諗的命題。


重申一點,我唔係講緊咩財務自由,唔係講緊你手頭上有幾多錢,唔係講緊買樓收租賺錢的事,我連講話你買唔起要租呢個咁低的線都唔係,我只係純講緊一個(批)三十出頭的人,連樓呢個idea都未係腦裡面萌芽,先係我覺得異常地驚訝。


有時隊長我係現實生活,都會將一D關於樓的信息轉發下比人,正如我係facebook page會將某D外國的樓分享下,其實都只係一個純欣賞的角度出發,又或者我會係某D對話中植入小小樓事的議題去嘗試引領佢地產生興趣。不過不到我不覺得驚奇同無奈的係,我有朋友只係選擇唔吸收個資訊,無論你講乜,話叫佢地陪下我去睇樓,或者參觀下我買左的樓,一概無興趣。而更有朋友係我sent d 香港某特色單位的相時,回覆話"關我叉事"。而"關我叉事"的原因,唔係因為買唔起,而純粹係買樓,甚至樓呢個字,關我叉事!


也許我expect的回應,可能只係話"好靚喎",或者"買唔起"咁,但到到某D 30幾歲的人都係無idea,呢下真係唔知搞乜。


不過,呢個關我叉事的諗法,同样亦會出現係一些買左樓好又或者租緊樓的couple身上,特別係女仔果方。當然我知香港好多女仔都對樓有所求,但同時又有一批女仔真係堅唔諗唔理,一要計數諗錢的野就推比個男的。當然個男的亦未必一定係理財精英,純粹只靠common sense,又或者uncommon sense去睇個樓同樓市。


無論你係邊一批人都好,只要你屬於以上我提及的人,我都好擔心,因為真係套用番保險人講,你唔理財,財不理你。有人識玩25歲開始諗,40歲都已經收成;但你40歲先諗,可能要臨退休先收成;最大穫的係你幾多十歲都唔識諗,可能你就會提早收皮。



留言

  1. 可能佢地自卑或覺得你晒命

    回覆刪除
  2. :) like,, 路自己選擇嘅,
    做你朋友真不錯!!

    回覆刪除
  3. 原來係樓主眼中,租樓跟買不到樓的人,都係次人一等,慘過地底泥,這樣比你看不起,做你朋友真幸福 (人生不只是純賺多少錢,買幾多樓房,如果用這手法來比人的成熟度,那看樓主的成熟,真的很成熟)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又何必對號入座呢

      刪除
    2. 認同BON。
      人地話你知讀多D書好, 有前途, 你就話人地睇唔起你呢D 中5學歷
      其實呢個BLOG都唔岩你睇~:)

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
  4. 己所不欲,勿施于人,出自《论语》。中国古代思想家教育家孔子的名言。解释为:如果自己不喜欢或做不到,不要强加于别人。

    回覆刪除
  5. 網上留言就是那麼得意、頭幾個讚好的跟著大多數是正面的、頭幾個理解錯、跟著大多數都會是負面居多的!

    回覆刪除
  6. 樓主利益上難免會比人覺得有私心、因為是細價樓投資者!但別一方面去睇、甘為人父母都是有私心啦、養兒防老姐!
    又或者耶穌的信眾成日代耶穌講信主得救、都有好多人會講、己所不欲,勿施于人。但你又點知、耶穌唔是為佢地好呢?

    回覆刪除
  7. 唔明點解D 人會GET錯晒,D 留言反映有D 人GET唔到隊長意思。
    BTW 請番篇文,有時有D 人既價值觀唔同。
    有D 人可能覺得冇需要一種踏實的感覺。
    有D人可能覺得要成日擔心供樓/負資產, 心理上唔舒服
    又或者本身己經有得住公屋, 自己既錢中意買股票做投資利潤更高。
    其實大家價值觀不同, 好難話你encourage 佢地對呢方面有興趣就得。
    既然有D 人點極都唔化, 倒不如花多D 力氣去寫多D 好文同志同道合的人分享:)
    有時候可能只係D 人唔想承認自己真係冇能力買,或者自己真係唔識計數, 真係去買就會俾人呃/蝕到傻

    回覆刪除
  8. 有D人覺得有樓先至夠踏實, 有D人覺得買左樓要同銀行打30年工, 有D人覺得用買樓既錢去活在當下... 其實點做係好個人既, 唔關成唔成熟既事... 可能唔買樓既朋友有更多計劃要去做呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 但用左買樓既錢去活在當下既人就唔好日日鬧買唔到樓.
      同埋, 我係八十後, 在我啲同年朋友內面, 對樓有意識(無論買或租)的人, 唔計講樓呢個TOPIC, 都係思想比較全面啲.

      刪除
  9. 點解你要叫人去睇吓你啲樓呢?如果俾我無啦啦有個fren叫我睇吓佢啲樓或者陪吓佢睇樓,我都會話關我叉事啊?你要睇樓咪自己睇到夠囉,我有冇買樓租樓idea都無需要同你分享囉。

    回覆刪除
  10. 曾經很想去長大, 可惜光陰過得太快...

    回覆刪除
  11. 唉, 阿隊長, 其實你寫BLOG分享足夠了, 你的慘痛經歷我感同身受, 我有一個本身對完反對買樓的同事,看到我如何從無到有, 大家份糧差不多, 但就從一間開幾間, 對他來說是一個神話.他開始感興趣, 要我幫忙計數, 教他了解玩法. 有一天他買了第一間後, 多謝都無句, 就背後同人講我扮專家. 當時自己覺得自己好笨7, 做咩要教人發達. 可能係個別例子, 又可能他發唔到.

    要做好人要看開D, 如果不做好人, 黑心D講, 等D人窮D,越窮越好, 到一日沒錢交租時你借他一萬幾千他可能千多謝萬多謝.

    結論係, 不要做好人

    回覆刪除
  12. 隊長你好,

    本人都是80後,不過剛剛走完2字頭。今年年底會結婚,現正在向買樓租樓之間爭扎緊,因此想睇下隊長你既看法。

    我地兩位可供流動用資金有25萬,雙方家庭可各自借出15萬,希望我們盡快上車,總共可動用55萬。我兩各自收入around 35k, 各自都會俾7k 做家用。我地希望住番向荃灣或青衣區,因此有以下兩個想法:

    1) 買樓,target around 3.5m, 不過甘早就應該係頂到盡去做呢個行動。但現時我覺得又係最好既時機上車,因為我睇一年後,政策只會有鬆無緊。

    2) 因為option 1會有可能頂到盡,所以亦考慮租盤。 max around 12k per month, 呢個水位應唔難找,問題係要蝕一年十幾萬租金,同time cost.

    因此希望睇下隊長你既睇法。

    kind regards,
    新朗仔

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力