儲錢的心理關口


我一直認為,儲錢係一件好難的事,特別當你越儲越多的時候,不其然就會遇上一個無形的壓力,令儲錢越多時越困難。


其實儲錢係一個好漫長的經歷,需要良好的紀律,特別係當你漫無目的的儲錢,更加係一個幾難的事,因為你無目的的儲錢,相當於你都唔知自己儲黎做乜,是多是少除了是一個數字之外,其沒有太大意義,但放棄的卻係唔同的誘惑同生活質素,即係可以話以唔知為左乜而放棄左一些生活樂趣,可能一開始的時候都OK,但過左一段長時間,人開始累了時,就會慢慢鬆懈,然后就開始洗錢,所以錢儲到某一個位就會開始再難上去。


要洗錢的地方好多,好多人一年兩年儲到十幾二十萬,節衣縮食左一段長時間,壓力同對生活的不滿到左一個臨界點,就會想fing錢買下野去下旅行。可能一個月儲一萬的人,去個旅行就洗兩三萬,係咁易就又要儲多兩三個月。值唔值同人生應該點生活,是另一個問題,只是講儲錢呢個行為,有時就好似馬拉蟲咁,一開波就意志堅定,但到最后就只係一個mind game,身體好累,大腦只要選擇一停就會停下來,能夠跑多少都係由你的意志決定,更甚的係你唔知自己個目的地係邊,睇唔到目標就更易放棄。


故此,儲錢要有效率,也許設定一個目標都好關鍵,比如話你要儲第一個一百萬,或者儲幾多幾多錢黎做首期買樓咁,目標係一個好關鍵的因素,因為至少你知道你好似捱過左一段時間就可以苦盡甘來。突然間想起一個比喻,就係錢如果放係銀行唔用的話,你有一百蚊同一百億根本都無分別,所以我認為一個有效率的儲錢係要有目標,然后才能克服同突破不同的心理關口。


不過,其實由開始寫文章后,我發現原來有D人真係儲錢好勁,都唔知部份人係咪就係所謂的月剩族,講真講就真係易,但做就難到飛天,我自己真係無咁的能力同紀律,所以隊長我的錢,好多時都唔係透過儲回來,而係要迫自己commit一D野,或者先借后還的形式去做,每個月自動扣走先有今日。我並沒有紀律,但有的係一份肯捱肯衝的野心,就正如我下星期收的果層樓,我去年10月係唔夠錢的時候就買下來,我forecast好呢大半年的收入,並迫自己一定要儲到足夠的錢,因為如果唔夠的result就好係撻50萬訂,而呢個就係一個我唔會選擇的結果。


計得好盡真係唔係人人得,小弟今日主戶口得番幾千蚊,為左買樓儲錢可以去到幾盡,你可以自己諗下,所謂成功非必然,有D癲仔野唔係人人會肯跟。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力