隊長Blog的市底


由寫隊長呢個Blog大約兩年,其中一個令隊長開闊眼界的,就係讀者來信所反映的市底。


政府公佈的入息中位數,是2.25萬元,而在隊長的認知裡面,如果要隊長估的話,以一個average計,一個30歲左右的人的平均收入,大約我會估30K左右吧,可是經過寫了50來個來信同仲有30多個未答的email,我發現原來香港人的收入比起隊長所想的要高很多。


當然係sampling來講,80 / 7,000,000人係一個唔恰當的比例,再加上睇我呢個Blog都偏向係有能力買樓的人,所以數據上係有偏差於能力高的人,呢個係合理的。不過,與此同時你又不能夠不佩服香港其實有一堆人的買樓能力好高,除左因為佢地人工高之外,最大的支柱係佢地的儲蓄力。


雖知道買樓呢件事唔只係講收入,儲蓄仍然係一個好大的因素,即係假設李嘉誠象徵式一個月出糧出10000元,你只睇佢收入連中位數一半都無,咁就話佢無能力買樓就係天大的笑話啦。而如果大家睇開我D操盤系列,你會發現原來好多人都係咁易有50萬或以上,而搵萬零兩萬蚊的好或搵多D錢的好,有1M的亦大有人在。更有D令我大開眼界的係有3-5M不等。講堅,隊長以前一值認為儲1M出黎唔係一件易事,如果呢家出去飲野,求其撞到條靚仔靚妹,如果佢唔係富二代,你叫我信佢有1M係手,我都真係唔係好信,但事實係証明隊長係錯,井底之蛙的被讀者來信印證了原來有一批人,真係比起我想像中要有錢得多。


如果樓淡見到呢度,都可能仲會用番我上面的argument,就係你的讀者對比香港的比例真係好少,數據上亦有偏差。不過,如果有睇過樓價與人工的競賽,一個輪不到你不承認的事實,就係只要有少部份人比你有能力,佢地就會排左係你面前買到樓,或買到更多的樓。其實真係唔駛多,我相信我個80個讀者唔係香港最有錢果1%的人,但佢地都已經有能力買多1-3層細價樓,咁你自己估下有幾多唔得閒睇隊長個blog但其實更有能力的人,你估下將呢班人加起上黎,相當於幾多的購買力呢?


所以唔到你唔信,大家無數據無真相,可以去爭辯樓市貴定平。不過,經過隊長睇左呢80+個case,佢地都係實實在在生活係香港的真實人物,真實故事,真實數據,真實收入,亦即係等於一個真實的需求。我唔討論貴定平的問題,但我知道現價是仲有好一大班人能負擔得起,現價是有支持的,這就足夠我更舒服的楂住D樓繼續玩大富翁的儲樓遊戲了。


留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力