操盤實例 -- 畢業生部署篇

隊長你好:

想問一下,我剛大學畢業,有下列目標,該如何計劃:

每月收入
月入1.9萬元 
每月支出
個人5,000
家用5,000
資產
14萬元港元存款 
折合港元4萬英磅存款
可接受投資風險
對投資認識不多
逐年簽約,人工介乎1.9萬至3萬
1. 需否買保險?係唔係趁後生買人壽會好d?儲蓄保險又有無需要呢?
2. 我知手上現金唔算多,但放係度做存款會否太浪費?若轉做投資的話比例分配(股票╱債券╱基金╱保險)如何?
3. 我想在3年內到英國或澳洲讀碩士,學費折合約18萬港元,為期1年,學費分兩期付,未計生活費。
4. 另欲在5至10年內儲到首期 (或一半首期)收租,大小不拘只求財務自由,會否太大想頭?




  









-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

其實你剛畢業就有14萬 + 4萬磅存款,之前睇錯以為你有66萬咁劑,呢家再望係18萬咁 :)

保險黎講,我一般建議係要買,但你個分佈可以咁諗,我假設你有1000蚊筆直,你就約莫買25%係life但75%危疾,如果你感到輕鬆的可以買到1500蚊左右就應該夠。呢個買保險的目標對於隊長黎講只有一個,就係我唔想生就累人,死又唔駛益街坊。隊長抱住一個中指,就係死左無野帶得走,如果你屋企人唔係太靠你開飯的,理論上你無必要買太大份Life。但相反,好話唔好聽一間你有咩意外做晒工作能力,仲要搵錢醫病,死又死唔去,呢D反而先惡搞,所以記住買保險策略係買大危疾就買細Life。而儲蓄保險呢?可以的話就唔駛買,要買買層樓供30年一定好過你買份儲蓄。

你手上的野,我認為如果你唔買樓的話,可以係近期買入30-50%股票,但先講明我唔係專家,但我認為你可揀內銀,因為已在52週低位,又有6%息,你楂住佢坐一年半載,一定會有一兩個時間執10-20%左右,好過放係銀行。

又想讀碩士,又想儲首期,唔係大想頭,不過你諗清楚個次序先。你去讀書,一方面要駛18萬,即係清袋,而另一方面又無左搵錢能力,呢度去一去可能等於你無左36-48個月的資金,到時你番黎呢個碩士為你增值幾多要你自己衡量。不過,出去讀書攞經驗又真係越后生越好,呢样野就唔係計錢可以計到的。

well,本來以為你夠錢上車所以都叫你諗清楚係咪可以買左先。不過呢,我都認為如果你呢家舊錢係岩岩夠去讀書,而呢個如果又係你的夢想的話,你也不防去闖一闖之后番黎由頭再做過。畢竟,后生唔去闖下可能亦係一世遺憾,但可以的話睇下可否去到part time下又追番個錢會好D :)

留言

  1. I think he is saying "折合港元4萬"
    so it is 140k + 40k = 180k??

    回覆刪除
  2. 唔好買人壽儲蓄保險,浪費時間,後生學投資!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力