馬體會


香港人大部份人都中意睇英超,對於西甲的球隊,好多人都只會流於巴塞羅拿或者皇家馬德里,而隊長係去年九月已經同人講今年有力爭冠的球隊,係馬德里體育會,不過如果唔係因為而家已奪冠,仲入埋歐聯決賽,相信好多人都未必知道西班牙今年有這麼進步的一隊球隊。


其實係上季季尾時,領隊施蒙尼帶番馬体會的時候,最尾果幾場真係打得好精彩,亦因為咁舊年季尾就砌低左皇馬食左個西班牙盃。而舊年打得好的原因,仲有一個傻左的法卡奧,不過舊年比人買走左,所以隊長都好有介心,諗住睇埋國王盃先落住。


國王盃主客兩回合都係對巴塞羅拿,沒有了法卡奧的馬體會,今年就分左比兩個前鋒攻堅,一個就係今年打到超晒班的迪亞高哥斯達,另一個就係巴塞買過來的韋拿。國王盃兩回合,其實巴塞都食唔到馬體會,而主要原因有兩個,一個就係格食格,馬體會的打法好似有十個施蒙尼上場咁,講真球員時代的佢我諗好多人都唔係咁中意佢,但呢家十個施蒙尼的馬體會的確比人一種好硬淨的感覺,搞到巴塞球員好難做到佢地要做的野。


另一方面,馬體會的球員今年增加左一份好熱血的火,每個人都肯多走一步,每個人都有一種不服輸的精神,你好難見到一隊二線球會的球員十一個位個個都咁有heart,而呢個亦係隊長中意馬體會的原因。


所以,雖然馬體會因為作客入球輸左個國王盃比巴塞,但一條好簡單的數學題就係,一隊兩回合對住巴塞都不敗的球隊,當時巴塞奪冠應該係2倍以下,但馬體會奪冠係40倍,邊隊抵摶D係數字上已經反映。


其實隊長曾豪言話買20000元落去40倍的馬體會,不過可惜都唔係咁夠pop,而且隊長有一套賭波的機制,就係每年都會揀定最有冠軍相又有賠率的球隊作為目標,然后每一次投注只要有錢收的,就將收回的10%投注入去目標球會度,而今年就係買左阿仙奴同馬体會,可惜阿仙奴只比到半季希望我,而馬體會真係可謂捉到鹿唔識脫角,我的投注/投資係馬體會落飛的情況下先曾長,所以有一大部份的注都係馬體會10倍樓下買的。


直到季尾幾場,馬体會又呈衰收尾的格,輸波比利雲特,主場和波比馬拉加,搞到臨尾要對住巴塞一場定生死。唯一優勢就係馬體會只要和波都搞掂,但係一場過真係好難講,而隊長的注碼去到呢一刻已經無得揀,局住係呢一場之前搬錢去馬會套戥,total都真係買左好多錢,我搬住舊錢去左馬會幾次,相信好大機會係我人生入面買波最大的一次。


不過可能你會話,賭波就係賭波,投注同投資不同概念!但隊長就有小小唔認同,當然我不能否認當中一定有賭博成分,之但係賭波同賭馬有一個不同的概念就係「套戥」。就好似馬体會咁,庄家最早開出40倍,其實西甲黎黎去去都係果兩"三"有得爭,你只要係成季的發展入面,但凡見到皇馬同巴塞係某些爆冷場次后,冠軍賠率上升至3倍下買入,理論上你唔駛理馬体會搞成點都有錢賺,不過呢一份眼光亦好睇你的投注技巧,比如話其實兩週前巴塞奪冠有38倍,果時我諗住馬体都食硬,所以無套,諗住套都係套皇馬,點知反而馬体同皇馬都跣腳,巴塞由38倍直跳至1.62倍,如果當日我套巴塞只需要5000元,呢家就套接近6位數字,真係賺少好多。


結局係點,相信大家呢家都知,而我相信你地一定好想知我中左幾錢,正所謂有圖有真相,下面呢幅圖,將會解答到你的疑問,不過記住隊長係搬左接近六位數字去馬會的,所以你就當有100000係本吧,如果馬體會唔係係利雲特同馬拉加兩場波搞野,我就食到中應了。點都好,一季的西甲就此結束,呢舊錢亦黎得好合時,好讓我再投資入secret project入面。


PS. 黎緊世界盃隊長會開埋波經台,不過記住小注怡情 :)



留言

  1. 我和你接近. 我在4月頭買利物蒲$1000拿英超冠軍. 當時是2.5 ,曼城是1.8咁上下. 當利記羸咗曼城. 去到車路士前. 利1.15, 曼城5.3, 車路士29. 跟著就是做"套戥", 減低風險. 買番$200曼城5.3, $30車仔29倍. 當時我太有信心利記會羸. 當利記輸咗比車仔後. 曼城去到1.8. 在咁的情形下, 我唯有買番$200曼城1.8 去平番條數. 依家睇番如果我當日是買$500曼城5.3. 無論開曼城或利記,我都有差不多$1000利潤. 依家只是保住個本.

    回覆刪除
  2. 馬體會奪冠­季初太約7至8陪,西甲決賽半場時5陪,整季都從未有過40陪這麼高。
    兩週前巴塞奪冠最高都是約10陪,從未有過38陪這麼高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請留名,我比到張飛你睇有40倍,夠唔夠膽同我賭身家?
      唔理你有幾多錢,我All In。

      刪除
    2. 馬体會,40倍奪西甲冠軍,香港賽馬會,請留名留聯絡方法,講多無謂。

      刪除
  3. 依個方法唔錯,先選擇三隊,然後賠率高於三時買入,好期待隊長世盃會簡邊幾隊
    我個人暫時巴西、德國、阿根廷,阿根廷現時有6.2,都算係一個可吸納既價位

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力