殘酷的現實


唔到你唔信,有時現實係殘酷的,但當你要同一個人去講一個殘酷的真相時,對於一個自己腦裡面完全唔係呢回事的時候,無論你係幾咁想去講比佢聽為佢好,但人就總係接受唔到,甚至會逃避/抗拒以至反擊,呢個係人生的弱點。


舉個例子,好多女仔的父母會希望個女嫁個"相對"有錢的人,當然偉大的高登仔以至愛情為上的人,必定會發動鍵盤總攻擊去提出愛情唔能夠用錢去衡量,而圍攻的人當然有一大部份人就緊係唔係有錢果批,所以心情亦很會覺得好難受而作出抵抗,這是人至常情。不過,問題係,如果先唔攞你父母控制唔到亦無法去衡量你地的愛情有幾深有幾重的時候,試諗下點解要揀過"相對"有錢的人先?唔通佢地咁無智慧又或者真係咁市儈只係識睇錢做人?呢個我唔知,但我肯定的係應該你父母唔會想點條黑路你行掛。


回想番事件的背后,當然你父母經過一D野係你未經歷過的,所以佢地唔想你重滔覆轍。當20-30歲激情過后,慢慢就進入人生的下一步。為了令一家人過得舒服D,你父母可能比最好的野你,盡量買層好D的樓比多D的空間你,請工人去照顧你,得閒又帶下你去旅行等等,表面就可能好風光。不過揭開風光的背后,你可能唔知道佢地每次睇下本紅簿仔有幾咁愁,每天番工比人屌seafood亦唔敢出聲,老細迫你OT亦唔敢吭聲,精神的壓力響精彩的演技下,收藏得可以攞金馬獎,但奈何每晚緊張失眠,在床邊因經濟條件,因時間分配而兩口子吵架至天明,呢D野只有經歷過先知,特別係當你四五十歲,咩激情愛情都轉至感情時,能夠緩和一家人的關係的潤滑劑就只有金錢。


所以,呢個係一個無答案的問題,你可以好型咁堅持話愛情係大過面包的,但同時你亦好大機會到時經歷你父母所經歷過的苦境,現實係殘酷的,講你又唔聽,到最后就無得怨人。


當然,上面的例子係一個同你有關係的父母,所以你最多都只係話佢唔明白你,但人生路上有好多其他野都係未知的,但有時有人同你講出殘酷的事實,也許都只是想你好,不過聽起黎有時好像是很串,很難接受,不過對比起某D人睇住你死睇住你錯都唔出聲,其實所謂串的人,也許你更應該靜心聆聽。


回帶番去我個facebook page,有人提出學賭馬都無學買股票輸咁多,我見有好一部份的回應都相當認同,唯獨是有條友仔就好不滿意咁唔認同,認為要學識先去玩才先關鍵,也許佢可能認為,只要你學識左,股票都係一個好好的投資工具,也會賺錢,而輸錢的大眾,也許只是學藝未精,亂鳩咁買吧。


某程度上,我是同意呢個觀點的,因為係股場上,的而且確有幾個人可以做到三十年以上都係win錢的,而呢個人就叫做索羅斯同巴菲特。所以,如果你認為只要學識學滿師如佢兩位的話,咁我完全拜服,閣下係一個勁人。不過,我相信99.9%買股票的人,係買果一刻都認為自己能戰勝股場的,就算無論有人話比你聽有風險同有機會輸到好,你都會認為呢D係其他人,係其他傻仔,而我,我就係新一代的股神,我將會遇神殺神遇佛殺佛,就算要大戰索羅斯係虎口偷金,亦無往而不利,所以你同我講買股票會輸錢呢件事,只係一般低水平的散戶的結果,而對於我呢個有技術有分析有EQ有眼光的人,是用不著的。


我明白,買股票的時候,如果你唔係諗住會賺到錢,你係唔會買的。但問題係,如果我話比你聽買股票,香港大部份人都係輸錢的,你又信唔信?不過,未買過股票,未經歷過嬴幾十萬又倒輸幾十萬的你,係唔會明白咩叫股場如夢,比你今日嬴到,明日又係輸番。比你明日輸左,你又會想加錢入去想嬴番。到最后,不停交不停交學費,然后發現自己無啦啦輸左錢又輸左時間,當中仲要經歷過唔知幾多日好high係山頂輕漂漂的感覺,到最后又唔知點解輸輸下又輸晒,每晚楂倉過夜又怕明天一早起身又唔見幾皮的晚上,你未經歷過,又點明白點解咁多人話賭馬好過識玩股票?


再者,我可以話比你聽呢個世界買股票的人無乜幾個係咩大師。果D上電視的財演,我可以話比你聽好多人都係輸錢收場,你去問果D經紀,叻的就唔會做經紀啦。你有錢去iBank都無用,D人賺錢一样係食你commission,根本都唔係咩勁人。真正勁果D,可以答你一件好簡單的事,就係你要有實力,唔係腦力。你試下你手楂一百億,你睇下你知道小小內幕,你炒唔炒得起D股?要賺錢其實唔難,問題係你有無實力同人拗手瓜。


有時有D野唔係串唔串,隊長只係有果句講果句,我由打個blog第一日開始都係岩就講唔岩就小,我的"成功"係建基於重覆的錯誤中糾正過來的成果,你以為我又唔駛交學費才能有今天?可以話比你聽,如果你明白你經歷過我所睇到遇到的野,避免犯我的錯誤,直接ride on我的成功formula,你可以前路一路暢通。相反,你要是揀行冤枉路,明明叫你唔好你又偏要搞搞陣,仲要認為我串的,我亦無謂晒狗氣去同你講。


換個角度,我又唔係收你錢,又唔係迫你黎睇,我做咩塞錢入你袋都要睇你面色,不如慳番啖氣去吉下魚蛋食好過。

留言

  1. 錢不停的貶值,
    一年眨幾%, 幾年唔見左一半, 30年貶了95%.....
    其實不投資風險高過去投資一V一""
    QE就係咁迫你攞D錢出黎去投資,
    迫你玩依個遊戲.

    都係收租好....有得加下租, 現金流冇咁易變細.

    回覆刪除
  2. 多謝隊長一直以來的分享,從中真係學到唔少野。希望隊長可以繼續無私地分享,多謝。

    回覆刪除
  3. 支持隊長一直以嚟無私嘅分享!

    回覆刪除
  4. 不如你去吉魚旦唔好寫, 你0既價值得番呢D 野, 教你養大你0既父母可能唔係好識教仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真沒禮貌!
      但我相信這不是你父母的責任。

      刪除
    2. well 你可以選擇唔睇的,..... 仲有, 一來我可以話比你聽我父母好proud of有我呢個仔, 你唔駛替佢地擔心.
      二來, 閣下咁有型識得唔係得番呢D野, 話比我知你父母又教到你又有邊D野呢? 分享一下吧.

      刪除
    3. 講就兇狠, 做就碌撚

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
  5. 支持隊長繼續無私地分享

    回覆刪除
  6. 支持隊長繼續啱就講,唔啱就小~!

    回覆刪除
  7. 隊長已經成為 財商星級補習老師 http://willchutah199.blogspot.hk/2014/04/blog-post_1348.html;
    您看我reits 收租多過公司股息, 證明您提出買樓收租見解是對的, 直接了當, 當然遇上好時機回報
    會更加理想, 最後多謝隊長無私的分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩我幾時無啦啦上榜啊,真係錯愛了。

      刪除
    2. 買樓是比較穩健的!但隊長又唔好睇到股只有兩個人先能長賺!很多人都很低調、又能賺錢的!

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力