價錢是投資的一切


好多人睇樓,都會成日話咁舊,咁遠呢D野黎去衡量一間屋值唔值得買,又或者,有好多人又會話一間有靚裝修,地點好,高層,開揚呢D野去計數,但係我的投資角度出發,我認為係好無聊。


當然,我並不是話以上的各個原素唔需要考慮,之不過我如果問你一間又殘裝又低層又遠至鳥無人煙,行十五分鐘先有最近巴士的某低層單幢樓,你可能連名都未聽過,而我又假設無任何古靈精怪野的前題下,你會唔會買先?好多人聽到呢度,都會耍手擰頭,但我的角度就好唔同,我會最少問一句,幾錢先?如果係十蚊賣比我,why not?


你可能會話咁又唔一定咁極端,我亦認同,之但係呢個例子就係說明左一點,就係無糧條件幾咁差都好,其實你都會有一個價係你認為抵買的,所以如果你用所有惡劣的條件去衡量一個價值時,你可能會錯過左一個原來係可以以低價買入內在價值較高的資產。


回歸現實,當然你無乜可能用1蚊買到一間屋,之但係我當呢家你去睇樓,係唔係間間都一式一样先?一定唔會的。你同個agent行,一次過佢可能比十間八間你,有高層有低層,有靚裝有殘裝,有高價有低價,自自然然你會大約自己心中有個數字邊個盤係好D,又或者平D。一般用家黎講,好多時果D靚裝豪裝又或者化妝的,都會受歡迎。原因係好多時入去的感覺非常良好,即買即住,係咁易買下傢私就得,所以如果市價係400萬的話,Agent話比你聽420都可能抵入,而你亦可能會出手。


當你入住之后,發現原來四面油好左的牆其實又唔係咁好用,香港D樓細細間,有時張床要騎上窗台,諗住買家私的你就無諗過叫人現場做,出去搵人做一張又可能會有呎寸上的問題。放傢私又麻煩,只能不停向橫申展,因為唔想做裝修的你,好多野都上唔到牆,搞到成屋都係野,相對番你由頭做裝修搞一次的實用空間,你發現原來一D都唔見洗。廚廁又係一样,你發現原來舊屋搬過黎的碗碟,完全唔夠位放,而廁所就竟然連一個像样D的櫃都無,最后你發現係慳裝修費又比多左一舊錢的同時,你用起間屋上黎真係考起晒,但你又唔會想再洗多二三十萬黎整過,到最后就張張就就咁,住係一間化妝樓入面。


係一般人的腦海入面,裝修係一件好煩的事,而且成本極高,搞一搞係咁易30-50萬不等,豪D的就更加唔止,所以買樓時有裝修的都受用家歡迎。而我地呢D投資者,相反就極傾向買入殘裝爛樓,話之你有幾爛,甚至有時樓層低,又或者對樓景又好咩都好,無乜所謂,我地只係關住一點,就係價錢。爛屋唔係問題,總之如果400萬的野,最好業主都自己認為殘破不堪就仲好,越衰的樓就越難甩手,AA就有更多的借口去鋤你價。而我地投資者開的價,一定係要有水位,鋤到你有咁深得咁深,可能鋤到你350-360咁來吃,就過癮。


我地呢D人,通常都會有跟開的裝修班底,一般我地化個靚妝的價錢,都會係比你出面平好多。當然,我好難同你講一般幾錢,但係就算大執,你認為50的野,我一般20-30萬一定搞掂,即係我執完一輪,間屋可能係街撞用家,已經值番400或以上。當然有時我地仲會用好多平的方法去執間屋,十萬八萬通常都整得好靚,因此我地投資的人,亦係半個裝修佬,我地睇一間屋,一般都會計埋間屋有乜野要執,幾多錢已經係個腦度。


所以,好多時好多人成日同我講邊度好,邊度正,點样點样,我都係一笑置之。又或者,你問我買邊區好,買邊幢樓好,又係廢話。正確的concept係,你個盤是咪抵就已經足夠你下決定,其他因素,只係用黎鋤價的借口而已。


留言

  1. 那麼, 應該怎樣才能有裝修班底? 本身這個班底已是好的資產啊

    回覆刪除
  2. 自己住同投資好大分別!

    回覆刪除
  3. 總之低價買入注定投資成敗

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力