樓市重新啟動


唔係講笑,三月份唔知係小陽春定係購買力釋放,成個市場真係唔同晒,這次隊長見到的似是一個樓市要向上移一格的市況,又或者至少係中細價樓要向上移一格的市況。


由新年后開始,隊長又再度出擊非常主動咁去步署新一年的格局,當然唔少得的係搵荀野啦。事實上由2月中我出動至今,我的親友亦成功食左一間係當時還是市淡下的低5%的超荀盤。老實講,呢個盤真係可遇不可求,我亦替新業主相當興奮,不過就算我唔替佢興奮,我相信佢自己都自high左足足成大半個月,因為保守估計佢個價到呢家起碼膁左30萬。


由佢開始吃到荀盤之後,我們亦繼續搵樓。係我地搵樓的過程當中,一向我們都比較有目標的知道要搵邊一個積,但係呢段時間就算係荀的都只係仲有一間唔係咁岩心水的積。其實如果係隊長自己出手的話,還是會吃掉那一間唔岩心水的,反正出租無乜所謂,但係團隊中另一位求生團友就持相反意見,反正市淡佢又得一注,都相係中左岩的積先吃。


於是,我們大約以每兩星期睇一次樓,一個星期就keep住搵Agent update的狀態下去搵盤。用的代理都係中記利記美記以及一間地膽記。可惜的係呢一個月下來,荀盤岩積的並沒有跌出黎,但係每次update回來的,都係一間間唔岩積或唔岩樓層的樓比人吃掉了。講真買得細價樓就係貪平貪細lump sum,話之你咩積都好只要夠平實有人要。但係一個多月下來,好明顯所謂荀的全部清光,連market果堆竟然都無埋,成個升的環境已經設定。


當然,你可能會話咁都唔代表升的,之但係仲有兩样野我都幾肯定係指標。第一就係我睇的屋苑有上千戶,平時市旺都有5條匙,市淡10條或以上絕無問題,但我可以話比你聽我睇住匙盤由8-10條比人掃得無晒,然后出番一條係一間超大積又亂嗌價的樓,呢個匙盤的指標亦相當關鍵。


如果你咁都唔認同的話,我再比多個數據比你,就係去年過去十二個月左右,我搵的屋苑大約每月成交3-5宗,5完仲要算係幾旺的了。但3月份計,到昨天已經成交左起碼20間,呢個係只係按可以聽到傳聞到係agent之間的數,即好大機會會再多10間8間,亦即去到成交30間左右,之不過呢D數字未上田土廳,你未必會睇到。


再要拗的話,你可能會話或者D人劈價出貨咪有人接囉。問題係我睇到的係由3月1日成交的,如果你列條curve出黎,到3月底的係完全升左5-10%。而且,成交的數據唔單止係一個屋苑,另一個地鉄上蓋800-1000萬左右的屋苑,平時亦係3-5完成交,今個月呢D價位的成左40間。成個區份係癲L晒。


如果如果咁都說服唔到你的話,唔緊要,因為我可以比埋個氣氛你睇,就係昨晚我地其中一個隊員見到一個market岩size的盤,終於因唔住出手。但出手的時間,係要兩個客同場bid價先至買到番黎,價錢呢到最后我覺得叫做market成交啦,一定無第一間咁荀,但要指出的係呢家D人係餓左盤好耐,大家見到野一間一間咁比人搶,見到market price就即刻狗衝入去,要跳高一格係遲早的事。


我唔知呢度氣可以頂幾耐,或者到四五月又會靜番,之但係呢一浪吃盡荀盤,可以睇到購買力係存在,亦證明隊長仲係無太睇錯市。大家不防趁星期六日自己去親身體驗下,或者都可以比自己一個今年對樓市睇法的參考。


留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力