操盤實例 -- 急進仔

您好隊長: 一直追開你個Blog 獲益良多,頭先睇到你一篇<<操盤實例 -- 東九龍篇(2)>>,連帶Click 番入其他財技系列睇,想追問少少野: 我見你其中一篇提及到用借貸去製造現金流可以幫到儲首期,但之後既野好似無講落去,唔知會唔會因為係搬Blog 時無左定係因為個方法而家已經失效所以無講?但就算係失效都好其實都帶望您可以分享一下,就算白明到背後個Theory 都好。我計過有地方可以P-Loan 借到2.5%,而而家既人仔定期係有2.6-2.8%,中間可以食到約0.2% 息+升值潛力,如借100K 單以息口計可賺2K, 其實係唔係大約咁玩? 除左玩人仔仲有咩方向? 其實呢度引申到另一個問題就係儲首期既準備 - 其實我既狀況同目標係同東九龍篇(2) 有少少似,但因為起步較慢(正式只儲左2 年錢)資金較少我狀況大概係咁: 月入30k 儲蓄Cash 170k + RMB38k 可惜既係雖然每月儲15k 但有7k5 入左當年年少無知係銀行供落既月供基金度(供3 年滾5 年第8 年拎番個D, you know what I mean),今年11 月完,現正後悔中 - 呢個明顯係一個就算賺錢都蝕時間既行為,不過又當時無諗到當時人事同職級既變動咁大令成個Plan 亂哂。 另因家中負擔大,家用每月10k, 暫時見唔到有可能再加大儲蓄╱儲Cash 比率;一係等9 月加人工(-> 32K),一係等11 月完成供款。 投資方面較少,因為認識真係唔深,只會間唔中等跌市投入20-40k 搏下撈底,現時手上無股票,唔計個份膠屎基金的話上面報既數係All Cash。 基本上目標都係東九龍,上車都係以上流同有第一個單位為目標,因屋企地方還可以無迫切自住需要,所以入市時間可以再等,但財務上想做到2-3 年內儲夠500k; 自知All Cash 好無謂,所以正打算將HKD 轉成人仔連原有38K RMB 合共100K 做住一年定期先,月內會落手。 兜左好大個圈,想問既係: 老老實實,人總貪心,Plan 既野,2-3 年目標緊想<2 年完,所以除左上面問到用借貸去製造現金流會想知之外,其實隊長您仲會唔會有比我現時將錢轉人仔做定期更好既方向? 另每月儲落既Cash 點處理好? 雖然同操盤比較係離左題,但Quote 你之前一句: 講樓市首先要上左車先,如果隊長可以係我呢個儲緊首期既階段比D 意見實在感激不盡!

--------------------------------------------------------------------------------------------------


P-Loan借錢呢part做首期我就唔多講,不過我咁答你,你大約都可以從呢個方面著手自己去諗,學高登仔一句,其實唔難。


不過借P-Loan套息差有兩個問題,一就係你問清楚個P-loan係咪真係咁低息先,因為一方面我所認知的P-Loan連手續費果D野都係3%以上,而另一方面做人仔定期賺價賺息呢招就好多人都識,但你個position可能都係得果十零萬人仔係手,借左黎做定期我怕你一間個息貴左,可能打個和或者賺果幾千蚊,唔知做黎做乜就蝕時間。


相反,你個case最可以做的就係努力儲錢,儲到你個月供基金可以套現時就套鬼左佢。其實月供基金真係好L廢,我自己都好后悔係我開窺之前買左一份,呢家綁住我成日想用的錢真係麻9煩。唯一的好處我都強調,就係迫一D自己無乜紀律的人好好儲錢。


而你間唔中買下股票呢D野都無傷大雅,總之唔好玩太激唔好輸左個本金就OK,你玩幾皮野賺蝕幾千蚊都係好閒數。


你問我的問題其實我無乜太好的建議,你自己都識諗去做人仔定期已經足夠,但我的建議係因為太多人諗太多野,都最后諗諗下每样做D,然后有時唔知點解on99咁就輸L左佢,相對反你呢家有清晰目標係買樓的話,有時唔好諗咁多,傻傻地咁每個月乖乖儲錢,可能反而係一個肯定能達到目的的方法。


我其實好怕人太手痕搞呢搞路,有時簡簡單單先係蠃硬錢的方法。



留言

  1. 很同意呀,有清晰目標就集中火力,想多無為。

    回覆刪除
  2. 同意,目標清晰,簡單就是美。

    回覆刪除
  3. 謝謝隊長既回覆!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力