C政報告


CY的C政報告,整体都比人批評為扶貧,而中產側又未能受惠。然后係之后的一個电台節目,有中產人仕打上去,就話中產的出力點係另一度,就係希望社會服務做好D,人人住好D咁。


房屋政策方面,節錄自yahoo的重點為:


1. 採納長遠房屋策略督導委員會的建議,增加房屋供應,未來10年供應總量以47萬個單位為新目標,公營房屋佔六成。


2. 在新的房屋供應目標下,政府的目標是平均每年提供約20 000個公屋單位和約8 000個居屋單位。


根據689所講,政府已經制定咩80定唔知150幅地皮,然后又話雖然短期內房屋數目唔會有太大增加,但相信后面的速度可以追番,總之香港人一定要住好D,住大D,一個偉大的領袖模样咁。


不過可惜的係,全香港都知689吹水唔抺咀,屌西唔劈腿,正所謂fool me once, shame on you, full me twice, shame on me! 如果你真係信佢的話就真係無得救。


點解咁講?首先,一再強調,香港果D地一定唔會係一兩年內搞得掂,即係你搵到,想改用途,諮詢埋,起碼到兩三四年。到時唔好講有幾多幅熟地,就只係睇有幾多幅地搞得掂,我諗都成好大問題。咁呢件事代表咩呢?咪就係話CY的5年任內都唔會搞得掂可以增加供應囉。


所以,心水清的你就會明白點解CY會玩扶貧?因為一來佢只係慷納稅人之慨,然后押住係D貧窮的人上面,到如果2017年要一人一票選,如果搞得掂起碼坐住一百幾十萬票,連任就有更大機會,到時只需要掙取埋D遊離的中產票就OK,呢個只一個簡單的政治押住,其他的野,空談是常識吧。


不過咁都好,無增加太多供應,即係業主的你就有更多的注碼係手,特別係咩貧窮津貼,又會將一部份低下收入的家庭的收入增加,一層推一層向上的時候,我深信又會多多少少推高租金,所以收租佬應該仲係有運行。


但係作為中產的一份子,我都仲係覺得CY好搞笑。老實講我交稅一年都交唔少,連埋厘印呢幾年我真係一個好盡責的市民。你CY出的政策無減稅無優惠,算!我唔同你計較,但你話咩從其他方面著手,我就覺得係一個天大的笑話。講真,咩更好的環境,你CY做過D乜?我諗係零。而有更好的晉升機會就仲好笑,一來我老細升唔升我,唔係你C政報告可以搞到的。二來,你又有無問過我想唔想晉升先?開玩笑!我可以話比你聽,十個有八個同我差唔多grade差唔多狀態的人,都唔係好想晉升囉!點解?因為我地係醒目仔嘛。打工仔最緊要係出糧,唔係做多一千样野但加你10%-20%人工,然后由做12個鐘頭野做到18個鐘頭野囉,明唔明?但係總之簡單一句,我係職場點諗,其實一方面你理唔到,而另一方面亦唔L駛你理,OK?


所以,CY唯一可以做又無做的,就係放鬆房屋政策等人人有向上流的機會。因為如果人人都可以係樓市度賺番小小錢,呢個一定係比任何一個政策優惠都好好多。而要做呢一點,就係一方面支持更多人上車之餘,又維持一個正面而又穏定增長的樓價。舉個例,我假設你CY有一個房價控制目標,就係每年房價的升幅將維持係5-10%左右,一多你就會打壓,一少你就會支持,我相信呢個將會係一個利民的政策,使人人都可以安心上車,而唔係聽你班仆街係度日日做打20/30/50%樓價落黎,搞L到唔好講咩住大D,連買層樓都嚇L到標屎咁。


吹水還吹水,我都係9UP下,反正我9UP,CY政府又唔會聽,而CY政府9UP,大家都係聽完就算,然后當一兩個星期過完年,大家又會忘記得一乾二淨,到時講過D乜,認真你便輸了。



留言

  1. 哈哈。又一個買咗樓但淆地個市跌既”被人稱,有錢人”
    申利,我住一間,租一間。未驚過跌,而未買樓先買車,唔識慳既打工仔。
    你啲口敏,似係啲不知所謂既地產經紀多啲。。。隊長

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講,你應該係成功的典範,應該有好多人想學你喎。
      不過,我就對你無乜興趣啦。

      刪除
  2. 稅務優惠應該係財政預算案先講,講真每日你都會用緊好多政府福利,只不過用慣左覺得係基本,永遠都唔會有個政府可以平衡到所有階層人士

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我認同。
      不過,一次性的稅務優惠呢係咪可以安排?
      放鬆樓市亦係一個比人向上流的機會。
      呢家CY政府乜都無做,如果識諗的即係迫你打死一世工?

      刪除
    2. 我一年立十幾萬稅, 唔算好多亦唔算少. 但我星期六日想話 book 個籃球場打吓, 想用健身室又 book 唔到個上個 d 堂... 咁俾些少優惠叫做安慰吓我, 要求唔算好過份啫?

      CY 講野好好聽, 但我都真係唔會信... 你話阿誠哥走出來話長實起四萬個單位, 我都可能信... 佢係特首又唔係 builder.. 仲係一個好冇人理佢既特首. anyways.. 廢 up 吓.

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力