捉緊機會


相信好多人都聽講,如果人生能夠捉緊一次機會,你可能已經唔駛做。不過好多人其實都唔明,亦唔知有時機會或許已經擦身而過,之但係點都好,我的機會係樓市度出現,所以我倒想用樓市黎再講講機會呢样野。


具體D講,我認為如果人生能夠捉緊一個樓市升浪的週期的機會,財務自由其實唔難,不過其實財務自由亦非大富大貴,只係生活無乜憂慮而矣;但如果你能夠捉緊兩個樓市週期的機會的話,小富應該都唔難,億元身家亦應該無乜走雞;而如果你能夠捉緊三個樓市週期的話,你應該會好發,相信你住億元大屋亦非難事。不過,到最后都係果句,你係過往呢幾年做過D乜?


有好多人會話,鬼唔知阿媽係女人,如果我03年買樓,呢家我發到豬閪咁啦,仲駛聽你廢up?當然你講的岩,但如果你03無做野,咁04 / 05 / 06 / 07 / 08呢?又或許,你會話我都未出黎做野,無錢點買啊?當然我無可能估你幾歲做左幾年野,之但係09 年買亦可以食第二個浪喎,不過,如果你無係09年買,咁10 / 11 / 12年呢?都無買的話唔緊要,咁13年呢?


每一年,我都會聽到人話而家D樓好貴,點買;每一年,鏗鏘集/星期二檔案,總有一集係講關於樓價的。我並沒有聽過,有人係某一年的時候,話今年D樓好L抵買,然后就行入地產鋪好似食buffet咁狂掃,所以,歷史話比我地聽,根本無一年的樓相對當年係所謂的平,而成敗就只係在於你有買,定無買。


不過,我唔係死話,一定買樓就係岩,唔買就係錯,因為的而且確你如果97/98無買,等02/03先買,你可以賺盡D。同样,你如果07無買,08年底09年初買,你又可以食盡D,所以係未來係未知的情況下,我都唔敢講絕對的岩與錯。


之但係點都好,有買同無買的背后,存在一個大前題係你有能力定無能力買。如果你不買係因為你無能力,亦即無儲過首期的話,咁就係一個問題。假使間我就當樓市如你所願的跌3/5/7成,不過你一方面原來戶口得個3幾萬,而你份工又係下跌時又唔係咁穏,咁講真比你咁有眼光睇岩大市都無用,機會就又再與你擦身而過。


以80后黎計,我估計未來30年起碼仲有3-5個樓市的週期係前面,你係好友淡友都唔係問題,只要你係適當的時候作出適當的決定,捉緊一個機會,人生就會行順好多。新的一年,不防為自己訂立目標,為自己將來盤算一下吧。


留言

  1. 小弟覺得2000-2010真係買樓黃金十年!價平息低,如果咁都上唔到車,真係成世幾難買樓!

    另思考方式亦都決定命運,當一班人諗緊點可以買多層樓,而另一班先"考慮"買唔買,結果。。。。真係好似林鄭講不言而喻!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力