窮人思維



前陣子同我表哥傾開,有相識的舊朋友打聽了一下我的狀況,我表哥說了一句讓我幾深刻的名言,果句野係話"佢呢家好好,不過如果比你遇到佢當時的情況,你都未必會摶,亦未必做到佢做到的野"。


的確,好多時人就係咁,之前網誌亦講過,就算一個成功的人講晒所有佢成功的秘訣比你聽,你聽完遇到同样的情況,反應都未必一样,就正如今天哪怕我話比你聽要買樓上車,買完一層又一層,但係大部份未上車的人都會答呢家D樓咁貴,遲D會跌,如是者各有各行,到十年八載后就會有一個明顯的差距,當然,唔一定話係我羸,但租樓的都九成九係輸。


租樓點解輸我講口水都講到口乾,無奈有好多人仲係支持租樓,我去到呢家通常都係只能答"多謝老細"。畢竟,無人租樓搶貴D租,我地收租的人又點會有得賺有得執?十年八載后,財富只係隨時間轉入業主的口袋中,點解會有人支持租樓,實在奇怪。


不過,人就係好得意,唔同人有唔同的思維,就正如係某群組入面,有人留言話我的文筆好爛,又話我中文水平低,又有D人轉載我D野時話我好多L好多粗口,講真我反而覺得有點低能。老老賓賓,我打野又無收人錢你又唔駛比錢,你中意岩睇咪睇囉,唔岩睇你咪唔好睇囉,即如你行過報紙檔見到本龍虎豹,你又要打開黎睇,又要話入面好多波波又有毛,咁你唔中意咪唔好睇囉。中文水平差又係低能,講真我教育水平應該係香港頭1%果堆人,不過我打字又唔L係正職,寫Blog你又唔係我老細,打完我就算9數ga la,仲得閒係度慢慢執,你估我好得閒啊?


最搞笑係有人話我暴發戶,又話有錢人買樓唔係咁,呢D咪正正係我所講果種思維問題囉。教精你果D你又唔想識,呢個咪正正係果D阿毛係側邊吊人就叻,自己落場咪得啖笑果D。可以話比你聽有錢人買樓係唔係我咁我唔知,因為有錢人入面都一样有有錢的C9阿毛,一样係中意亂fing錢,呢D人通常都係幫個市破頂的,但炒家投資者一定唔係咁買樓。


以我所了解,香港有好多炒家的玩法大家都如出一徹,十個有九個都係同D Agent好熟,有平貨一定唔會比D細玩家如唔認同我果D人買,相反炒家同投資者一定要買market以下的樓,因為呢D最有水位食,衰D講句如果必要時要蝕讓都起碼蝕少D,賺亦賺多D。你睇下呢家香港最大果D炒家炒到成個集團出黎,你估人地開善堂?無荀盤無錢賺你估佢地會唔會買會唔會做?十個有十一個都係等AA餵平盤,一有就即食,market做300萬佢地可以280萬搵到野,呢D就係思維的分野,亦係抵人地發達抵你自己on99的分野。


不過呢個世界真係一样米養百样人,有D人以為係ibank著住西裝懶pro咁果D先係勁人,又或者比電視訪問係度發表偉論果D財經人先係專家。不過我可以話比你聽大部份真正勁的人都係靠自己炒炒炒出黎而又唔駛打工唔駛做果D先係堅勁,而呢D勁人后面serve佢地的就係著住西裝果D西裝友,而呢D勁人中意著住條短打去大排檔都得,點解?因為呢D就係老細的霸氣,如大劉一样佢炒幾百億身家出黎一样爛口爛舌,但好多人卻覺得西裝友斯文人先識野,睇唔到真正的實力同內涵。


講真,傳聞中有番咁上下的炒家好多都唔係著住西裝懶9有斯文有內涵的。相反,我知有好多炒到有幾十間沙田第一城的炒家,都係粗口爛舌,不過人地有過億身家,你無。當然,或許有人仲會話呢D咪暴發戶囉,不過我反而係覺得呢D人先勁,能夠做真小人,做番佢自己,而唔係要掛住面具番公司比人吊都要笑住黎迎接。


要成功其實唔難,只係睇下你的視角是咪睇到值得學習的野,吸收有利的思維,定係喜歡用放大鏡睇你自己唔喜歡的事物,悉隨尊便。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力